LIKES – Een fijn paasweekend!

Fijne Pasen

Het paasweekend staat voor de deur! Een heerlijk lang weekend vol met gezelligheid. De paasdagen zijn bij mij absoluut favoriet! Natuurlijk het mooie verhaal erachter, de beloftes, het lente gevoel dat erbij hoort en de gezelligheid met familie en of vrienden. Ik heb al ontzettend veel leuke paasblogs voorbij zien komen, van versiering tot aan lekkere recepten en mijn favorieten deel ik graag met jou!

Alle foodblogs staan weer boordevol inspiratie! Wat dacht je van 10x de lekkerste paasrecepten van Lekker en Simpel, deze 9 makkelijke paashapjes van Chickslovefood of dit Paasbrunch recepten overzicht van Brenda Kookt. Maar ook met Pasen is het mogelijk gezonde recepten te bereiden, zoals deze gezonde Paasrecepten van ilovehealth.

In mijn agenda staat al een buffet, gourmet en brunch gepland. Allemaal buiten de deur, maar dan neem ik toch gewoon wat lekkers mee!

Ik ga dit weekend aan de slag met deze Croissantrol van Lekker en Simpel, die er ontzettend goed uit ziet. Verder laat ik mij verwennen door mijn mams en schoonmoeder, ook erg fijn!

Mijn Paasdagen staan duidelijk volgepland met familie en lekker eten! Ook hoop ik lekker te genieten van het voorspelde lentezonnetje. Wat ga jij doen deze Pasen?

Fijne Pasen!


Nathalie

Een gedachte over “LIKES – Een fijn paasweekend!

Plaats een reactie