SPORT – Bikini Body Guide week 3

Verslag BBG week 3

Alweer het derde verslag van de Bikini Body Guide, benieuwd hoe deze derde week mij verging? Lees snel verder…
 photogrid2xbbgwk3-ma
Dag 8 – Maandag
Ik begin deze week met de Legs & Cardio training! En die ging een stuk beter dan die van week 2! Gisteren heerlijk thuis op de bank gebleven en dat was nog niet zo’n domme keuze, want vandaag is het prima weer. Hardlopen dus. Alleen die wind!! Pff wat kan ik daar toch slecht tegen, niet zo snel dus.. Maar toch weer ruim 7km erbij voor maart.

Voeding – Gewoon weer gezond gegeten vandaag. Altijd weer even wennen na het weekend..

photogrid2xbbgwk3-di

Dag 9 – Dinsdag
Als ik deze ochtend mijn ogen open en de wind hoor suizen besluit ik als snel mijn rondje hardlopen door te schuiven. Van mijn planning blijft niets meer over, maar dat komt allemaal wel goed!

En o ik heb weer flink spierpijn van mijn workout van gisteren. Niet zo erg als in de eerste week, maar die training werkt.

Voeding – Geen hele goede dag! Het is een beetje een rommeltje, ik eet de hele dag door kleine beetjes en heb niets bijgehouden in mijn app. Meeste dingen waren gewoon gezond hoor, maar morgen liever weer iets meer regelmaat.

BBGwk3-wo

Dag 10 – Woensdag
Gisteren niet gelopen, vandaag dus weer wel. Als ik mijn ogen open hoor ik geen wind, maar de regen op het dakraam tikken. Gelukkig ben ik de hele dag vrij en is er vast een droog momentje te vinden. Als ik uit bed stap trek ik gelijk mijn sportkleding aan, ik ben er klaar voor! Ik houd de hele ochtend mijn buienalarm app in de gaten, helaas verschuift het droge moment steeds een stukje op. Als het dan eindelijk droog lijkt te worden wil mijn TomTom GPS horloge geen signaal krijgen en blijkt er een update te zijn. Pas tegen 10 uur ga ik eindelijk de deur uit voor uiteindelijk een fijn rondje rennen. Zo met de narcissen erbij lijkt het net lente…

Voeding – Lekker en gezond gegeten. ’s Avonds maak ik een grote pan groentesoep, genoeg om ook morgen nog van te eten.

photogrid2xbbgwk3-do

Dag 11 – Donderdag
Ook deze week is donderdag weer rustdag, en stond er weer een lange dag school op de planning.

Voeding – Wel weer lekker en gezond gegeten. Het gezonde eten begint steeds meer te wennen, wat ook terug te zien is op de weegschaal.

photogrid2xbbgwk3-vr

Dag 12 – Vrijdag
Drukke dag vol met huiswerk, als ik ’s middags het meeste heb afgerond is alweer de laatste resistance workout van week 3 aan de beurt. Even dacht ik er nog over om een rondje te gaan rennen, maar besluit toch nog maar wat tijd te besteden aan mijn schoolopdrachten. Nog één weekje bikkelen en dan zit deze periode er weer op!

Voeding – Ik begin de dag weer gewoon netjes. Voor het avondeten maak ik gevulde puntpaprika’s, aanrader! ’s Avonds luid ik het weekend in met een bakje chips!

photogrid2xbbgwk3-za

Dag 13 – Zaterdag
Geen workouts vandaag, maar een gezellig daagje winkelen met Mams en zusje. Ik koop o.a. een nieuwe kettlebell van 6 kg, blij mee! Komende week natuurlijk uitproberen.

Voeding – Vanavond hebben we ons eerste paasbuffet en geniet ik van alle lekkere verse broodjes met vleeswaren, een eitje, de paasstol, scones met jam en ijs toe! Ons paasweekend is begonnen!

BBGwk3-zo

Dag 14 – Zondag
Ook op deze eerste Paasdag gaat de BBG gewoon door. Helemaal niet erg, want eindelijk is het zonnetje weer aanwezig! Perfect weer om een rondje te hardlopen, vriendjelief fietst mee en maakt bovenstaande mooie foto’s. Wat is het toch mooi hier! Na mijn run plof ik heerlijk in een tuinstoel in het zonnetje.. heerlijk even nagenieten, dat heb ik gemist!

Voeding – Na het vele eten van gisterenavond en de gourmet die voor vanavond op de planning staat houd ik me overdag redelijk in. Behalve die paaseitjes dan.. maar op = op toch?

Het gaat snel! Morgen start week 4 en ik vind het nog altijd even leuk om te doen! Ik zie echt vooruitgang en dat werkt ontzettend motiverend. Nog één daagje Pasen en een paasbrunch en daarna ga ik weer gewoon gezond eten, dan vliegen die paas kilo’s er zo weer af.


Nathalie

Geef een reactie

