FOOD – Eetdagboek juni 2015

Eetdagboek juni
Juni heeft ons heel wat mooi zomer weer gebracht en dit is ook terug te zien in de gerechtjes die de afgelopen maand maakte…

Ontbijt
photogrid5xfood-juni-ontbijt
Ook de afgelopen maand was het ontbijt weer een feestje! Met al het heerlijke zomerfruit maak ik de lekkerste variaties op mijn havermout, mugcake en bananenpannenkoekjes! Met al het lekkers uit mijn Body & Fit bestelling maak ik ieder ontbijtje extra mooi en nog net iets lekkerder!

Lunch
photogrid6xfood-juni-lunch
Ik eet steeds minder brood en nam ook naar school regelmatig lekkere salades mee. Thuis geniet ik regelmatig van een wrap met lekkers. En natuurlijk als toetje mijn nieuwe favoriet, Pindapasta met witte chocolade en rozijnen!

Tussendoor
photogrid5xfood-juni-tussendoor
Ook als snack is het zomerfruit echt ontzettend lekker! Natuurlijk om zo weg te snoepen, maar ook met wat kwark en toppings. Natuurlijk kan fruit ook erg lekker verwerkt worden in zelfgemaakt ijs of een bananenbrood. Een gekookt eitje zorgt weer voor extra eiwitten!

Diner
photogrid6xfood-juni-diner
Ik was de afgelopen maand weer creatief met het diner en maakte heel wat nieuwe en eigen receptjes. Gevulde courgette, een zomerse pasta salade, de bonenburger van Laura, rauwe andijvie stampot, zuurkool ovenschotel en regelmatig rijst met groente en een stukje vlees of vis.

Ik ben benieuwd naar wat jullie de afgelopen maand voor lekkere dingen hebben gemaakt of gegeten! En oja, als jullie graag een recept willen van één van mijn eigen gemaakte gerechten hoor ik het natuurlijk ook graag!


Nathalie

Een gedachte over “FOOD – Eetdagboek juni 2015

Geef een reactie

