BLOG NEWS – Nieuwe URL + layout

www.missionnana.nl
Ruim een jaar geleden begon ik met bloggen en nog altijd vind ik dit ontzettend leuk om te doen! Om deze reden heb ik besloten mijn blog iets serieuzer aan te pakken en een eigen URL aan te schaffen met hierbij een nieuwe layout! Een heel nieuw jasje dus!

Ik heb gekozen voor de naam Mission Nana, omdat mijn blog mij helpt met het behalen van mijn eigen doelen en ik het als droom heb jou hiermee te motiveren en op deze manier te helpen met jouw doelen!

Het bereiken van je doelen tot een gezond en gelukkig leven!

Het afgelopen jaar ben ik vanzelf in het thema van sport en gezonde voeding gerold, omdat dit is waar ik mij het liefst mee bezig houd. Hiernaast plaats ik ook nog altijd artikelen over mijn leven en andere interesses als interieur en dingen waar ik blij van word. Wat dat betreft veranderd er dus niet veel. Wel wil ik alles iets professioneler aan gaan pakken!

Klik hier naar Mission Nana te gaan.

Mission Nana is een lifestyle blog met de focus op voeding, sport en andere dingen waar ik blij van word.

Voor de Bloglovin volgers: ik hoop mijn URL om te laten zetten! Opnieuw volgen hoeft dan dus niet! Volg jij Mission Nana nog niet? Dan natuurlijk alsnog even volgen via Bloglovin!

Ik heb zin in deze nieuwe blogperiode! En ik hoop jij met mij! Als er nog dingen zijn die je graag terug ziet op Mission Nana dan hoor ik dit natuurlijk graag!


Nathalie

Een gedachte over “BLOG NEWS – Nieuwe URL + layout

Geef een reactie

