PLOG – Maandag 29 juni

Plog 29jun
Eén van de laatste schooldagen voor de zomervakantie! Er staat een eindpresentatie gepland in Rotterdam en ik ga thuis aan de slag..

photogrid2xplog29jun-01
In mijn to do list staat met grote letters ploggen!! Toch kom ik er pas bij het ontbijt achter dat dit de bedoeling was.. en dan blijkt mijn telefoongeheugen weer eens vol! Misschien heeft dit iets te maken met alle kattenfoto’s…? Terwijl ik mijn ontbijt eet maak ik wat ruimte vrij. Natuurlijk maak ik ook weer wat nieuwe kattenfoto’s tijdens het knuffelen! Heerlijk wakker worden toch zo?

photogrid2xplog29jun-02
Een lege ontbijtkom dus. Sorry, ik kon niet wachten. Zodra ik uit bed kom wil ik altijd eten. Vandaag at ik havermout met banaan, cacao nibs en pindapasta. Natuurlijk dronk ik hierbij een grote kom thee!

photogrid2xplog29jun-03
Dan is het tijd mijn schooltas in te pakken! Ik maak een lekkere, simpele lunch van kikkerwetten, rode biet, dadels en geitenkaas. Alles weeg ik netjes af om bij te houden met mijn foodtracker.

photogrid2xplog29jun-04
Ik loop richting de waterbus. Het is nu al heerlijk weer en ik ben dus erg blij dat de locatie voor de project eindpresentatie die we straks moeten houden aan de Erasmusbrug ligt. Ik ben netjes op tijd en moet nog een paar minuten wachten.

photogrid2xplog29jun-05
In de waterbus pik ik snel mijn favoriete plekje op het dek in. Hier zit ik lekker in het zonnetje. Het is een half uur varen om in Rotterdam te komen. Om de tijd door te komen lees ik verder in het boek waar ik gisteren in ben begonnen. Ik vind lezen zo fijn, waarom doe ik dit zo weinig?

photogrid2xplog29jun-06
De waterbus heeft aangelegd en ik moet naar de overkant van het water, de Erasmusbrug overlopen dus. 

photogrid2xplog29jun-07
En dat is helemaal niet erg met dit mooie weer! Wat een uitzicht! De eindpresentaties voor het project van afgelopen schoolperiode worden gehouden op de 22ste verdieping en ook dat levert weer mooie plaatjes op!

photogrid2xplog29jun-08
De presentatie ging goed! Nu het cijfer afwachten. Ik werk nog wat aan een andere schoolopdracht en ga daarna met de bus richting huis. Eenmaal thuis moet mijn iphone snel aan de oplader, want de batterij is weer eens leeg.

photogrid2xplog29jun-09
En ook ik heb nieuwe energie nodig! Ik heb niet veel gegeten met de lunch en dus geniet ik nog van een bakje magere kwark met vruchtjes en een cracker met pindapasta.

photogrid2xplog29jun-10
Na even op de bank te hebben gehangen doe ik boodschappen en ruim ik de keuken op.

photogrid2xplog29jun-11
En dan is het alweer tijd om eten te maken. Een heerlijke zuurkool ovenschotel. Na 20 minuten in de oven te hebben gestaan eten we dit maaltje lekker buiten in de tuin op.

photogrid2xplog29jun-12
We hebben op tijd gegeten en het is nog altijd stralend weer! Mooi moment voor een fijne avondwandeling. Ik pak mijn muziek erbij en doe een rondje molens. in totaal powerwalk ik 4,8 kilometer.

photogrid2xplog29jun-13
Eenmaal thuis is het bijna 8 uur en dit betekend bij mij nog altijd gtst en thee. In de pauze komt mijn “schoonvader” heerlijk wat groente en fruit van eigen tuin brengen! Wat een geluk hebben we toch! De afgelopen weken stond hij vrijwel iedere avond op de stoep met verse aardbeien, courgette, sla, andijvie, radijzen, aalbessen of ander lekkers.

photogrid2xplog29jun-14
De rest van de avond drink ik meer thee en doe ik onderzoek naar de Frecious detoxkuur. Woensdagavond wordt mijn sappakket afgeleverd en ik wil me goed voorbereiden! Ik vertel je hier snel meer over..

photogrid2xplog29jun-15Samen kijken we  nog een leuk programma over vrouwenwielrennen en dan is het tijd om richting bed te gaan. Ik lees nog een paar bladzijden, maar merk al snel dat ik mijn ogen niet meer open kan houden. Morgen weer een dag!


Nathalie

2 gedachtes over “PLOG – Maandag 29 juni

  1. Pingback: SUMMER GOALS – Week 1 | Nana

Geef een reactie

