FOOD – Mijn Body & Fit bestelling

Bestelling Body & Fit
Ik heb er dan toch ook aan toegegeven, eiwitpoeder. Vorig jaar bestelde ik al eens wat producten bij Body & Fit, dit was goed bevallen en daarom heb ik ook deze nieuwe bestelling weer bij de Body & Fit shop gedaan. Naast de eiwitpoeder was ik natuurlijk nieuwsgierig naar meer producten..

Ik vond het best lastig wat ik nu precies moest bestellen. Er is zo ontzettend veel keuze! Daarom ging ik op zoek op andere blogs en Instagram naar “inspiratie”. Uiteindelijk heb onderstaande producten besteld.

1. Whey Perfection – Cookies en cream milkshake
Dit eiwitpoeder zag ik vaak voorbij komen online en ook las ik meerdere keren hoe lekker de cookies en cream variant was. Ik heb de whey perfection al meerdere keren gebruikt en kan zeggen dat ik het hier helemaal mee eens ben! Wauw wat is dit lekker door mijn bakje magere kwark! Toch zou een basissmaak als vanille misschien handiger geweest zijn, omdat dit bijna altijd een goede combi is. Bestel hier.

2. Smart Protein – Variety Box
Over de smart protein las ik meerdere keren dat deze eiwitpoeder een hele fijne structuur heeft door de kwark. Ook deze variant wilde ik dus graag proberen. De Variety box bestelde ik in de aanbieding, een mooie kans om meerdere smaken te proberen. Welke eiwitpoeder en smaken favoriet zijn ga ik zeker nog eens met je delen! Bestel hier.

3. Whey Protein Balls
Helemaal niet nodig, maar deze nieuwe whey protein balls zag ik de afgelopen weken zo vaak voorbij komen. Moest ik natuurlijk ook proeven! Het was erg moeilijk kiezen tussen de chocolade en yoghurt variant, maar uiteindelijk is het chocolade geworden. En ik kan al zeggen, ze zijn verslavend lekker! Bestel hier.

4. Whey Isolaat Crispy
Ik ben een echte Instagram verslaafde en zag vaak die crispy witte balletjes voorbij komen. Lange tijd had ik geen idee wat dit voor product was, maar ik wilde die balletjes zeker ook op mijn bakje kwark! De knapperige bite leek me een erg fijne toevoeging en ik kan nu vertellen dat dit helemaal waar is! Bestel hier.

5. Pinda Pasta Special – Cacao, Caramel + Witte chocolade en rozijnen
Zoals eerder al duidelijk werd, ik kan moeilijk kiezen! En o ja, ik houd van pindakaas! Deze Pinda Pasta Special leek me dan ook de kans om al die heerlijke smaken eens te proeven. De Pinda Pasta met witte chocolade en rozijnen is mijn absolute nummer 1! Bestel hier.

6. Pure Cacao Nibs
De Cacao Nibs zaten al bij mijn bestelling van vorig jaar en hebben sindsdien menig ontbijtje versierd. Helaas kwam het einde van mijn pot thuis in zicht, daarom een nieuwe voorraad. Bestel hier.

7. Caramel Syrup
Ook een echte Instagram hit, de Walden Farms Caramel Syrup. Zonder calorieën, suikers en vet. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, is het niet? Toch is deze Walden Farms karamelsaus echt ontzettend lekker! Misschien niet zo gezond.. moet wel chemisch zijn? Maar wat mij betreft een prima traktatie voor op je havermoutpannenkoekjes of bakje kwark. Bestel hier.

8. Smart Cooking Spray
Dan als laatste de cooking spray, super snel en makkelijk verdeel je deze cooking spray in je pan of bakblik. En er zitten ook nog eens erg weinig calorieën in! Een spray als deze stond al langere tijd op mijn lijstje, omdat dit zo makkelijk werkt. Bestel hier.

Bestel jij wel eens bij Body & Fit? Ik hoop dat je inspiratie hebt kunnen halen uit mijn artikel! Ik ben erg benieuwd naar jouw favoriete producten. Laat het me weten in de comments (dan kan ik vast een nieuw favorieten lijstje gaan maken).


Nathalie

2 gedachtes over “FOOD – Mijn Body & Fit bestelling

  1. Pingback: FOOD – Eetdagboek juni 2015 | Nana

Geef een reactie

