SUMMER GOALS – Week 2

zomerdoelen-planning-2015-wk2
De zomervakantie is begonnen! Met alleen nog mijn ‘Summer Goals’ schema ging ik deze vrije week vol goede moed in!

photogrid2xSummerGoals-wk2-ma
Maandag
Ook in mijn vakantie stond ik gewoon om 9 uur (of eigenlijk was ik iets te laat) in de sportschool voor een lesje Bodypump! Door het hele ritueel rondom mijn sapkuur ging ik later van huis dan de bedoeling was. Ik deed voor het eerst mee aan de nieuwe Bodypump release en ik kan vertellen dat deze fijn is, maar erg zwaar. Ik wil nog wat groente en fruit halen bij de Islamitische supermarkt en besluit daar een rondje wandelen aan te plakken.

Sport:
– 60 min Bodypump
– LISS 4,5 kilometer powerwalk

Voeding:
– Niet bijgehouden, wel gezond gegeten

photogrid2xSummerGoals-wk2-di
Dinsdag
Ze voorspelden nog zo’n mooie zomerse dag, helaas verdween het zonnetje al snel achter de wolken en kreeg ik een buienalarm. Toch besloten we het er maar op te wagen en daar heb ik geen spijt van gehad. Op een paar dikke regendruppels na hebben we het droog gehouden, de wind stak wel flink op en op de terugweg met de tegenwind ging ik behoorlijk kapot. Ik denk niet dat ik vaak zo vermoeid thuis ben gekomen na een rondje wielrennen! Het water drinken kost me de laatste dagen meer moeite, met het avondeten was mijn 1e literfles pas leeg. Nog wat in te halen dus, maar het is goed gekomen.

Sport:
– 42,5 kilometer wielrennen

Voeding:
– Niet bijgehouden, wel gezond gegeten

photogrid2xSummerGoals-wk2-wo
Woensdag
Een daagje Rotterdam met mams en zusje. Ik was gisteren zo moe na het wielrennen dat ik vandaag besluit rustig aan te doen. Al is winkelen natuurlijk ook een hele workout, ’s avonds besteed ik dan ook lekker lui op de bank met het zoeken en boeken van een zomervakantie!

Sport:
– Rustdag

Voeding:
– Niet bijgehouden, wel gezond gegeten

photogrid2xSummerGoals-wk2-do
Donderdag
Vandaag sta ik netjes op tijd klaar met mijn barbell voor een pittig lesje Bodypump. Hierna besluit ik plotseling om ook door te gaan voor een lesje XCORE (waarom?), bij de warming up herinner ik me pas weer hoe zwaar dit is. Maar ach, toch vliegen ook deze 45 minuten weer voorbij. De terugweg naar huis daarentegen lijkt een uur te duren, ik heb tegenwind en mijn benen zijn niet in staat om echt hard tegen de wind in te trappen! Moe maar met een heerlijk gevoel kan ik de rest van de dag tegemoet! ’s Avonds eet ik bij mijn ouders en na het eten loop ik een rondje met mijn zusje. Gezellig!

Sport:
– 60 min Bodypump
– 45 min XCORE

Voeding:
– Niet bijgehouden, wel gezond gegeten

photogrid2xSummerGoals-wk2-vr
Vrijdag
De laatste dag van mijn 7-dagen milde detox! Ik eet de hele dag dus nog lekker en gezond. Halverwege de ochtend doe ik mijn HIIT training van deze week. Na al het sporten van gisteren zijn mijn benen best moe, maar ik weet mijn training toch goed te voltooien. Het begint ondertussen weer goed warm te worden!! Het is misschien niet even productief, maar ik word echt vrolijk van de zomer!

Sport:
– HIIT 5,2km interval – warming up 5min / 8x 1:1 min / 5min cooling down

Voeding:
– Niet bijgehouden, wel gezond gegeten

photogrid2xSummerGoals-wk2-za
Zaterdag
Maanden terug planden we al een kaasfondue voor deze zaterdagavond. Niet zo gezond natuurlijk en al helemaal geen rustige opbouw na mijn detox, maar wel erg lekker!! Het was dan ook een super gezellige avond. Wel at ik de rest van de dag gezond.

Sport:
– Rustdag

Voeding:
– Niet bijgehouden, ’s avonds kaasfondue.

Summer Goals week 2 zondag
Zondag
Gisterenavond ongezond gegeten en dus let ik vandaag extra op. Ik begin deze zondag met een chocolademousse van banaan, avocado en cacaopoeder. Niet gedacht dat dit zo lekker kan zijn!! Ik weet wel wat ik morgenochtend ga eten… Halverwege de ochtend ga ik hardlopend richting mijn ouders, waar ik het sportschoolpasje ophaal. Op 8,5 kilometer ben ik bij mijn ouderlijk huis. Hier drink ik een lekkere smoothie en ren vervolgens nog 4,5 kilometer terug naar huis. Ik wil weer vaker langere afstanden gaan lopen!!

Sport:
– 13,1 kilometer hardlopen

Voeding:
– Niet bijgehouden, wel gezond gegeten

photogrid2xSummerGoals-wk2-zd
Zomerdoelen
Met het mooie weer lees ik graag in de tuin! Ik ben op dit moment bezig in het boek ‘Gezondheid, Liefde, Vrijheid’, het vervolg op het indrukwekkende, waargebeurde ‘400 brieven van mijn moeder’.

Het sporten ging deze week goed! Ik heb mijn voeding de afgelopen week niet bijgehouden, omdat ik door mijn detox toch niet aan voldoende eiwitten kwam (zonder bakken kwark met eiwitpoeder). Wel at ik erg gezond en kwam het met het aantal calorieën wel goed. Alles nauwkeurig bijhouden leek me overbodig. De komende week ben ik van plan dit wel weer te gaan doen.

Hoe was jouw sportieve week?


Nathalie

Geef een reactie

