MOTIVATION MONDAY – Jouw zomerdoelen

Motivation Monday - Jouw zomerdoelen
Wil je net als ik deze zomer aan de slag met jouw eigen zomerdoelen? Met de tips in dit blog en free printable maak je super makkelijk jouw eigen zomerschema!

Tips:
– Stel een lange termijn doel op
– Deel dit doel op in korte termijn doelen
– Meer tips? Lees het artikel Plannen in 5 stappen
– Download de zomerdoelen planning
– Maak jouw persoonlijke planning

zomerdoelen-planning-leeg
Ik wil een bikini body, dit is natuurlijk niet in een week te bereiken (helaas) en is dit dus mijn lange termijn doel. Bij mij ligt de focus deze zomer dan ook voornamelijk op spieropbouw en gezond eten. Mijn zomerdoelen lees je hier.

Is jouw zomervakantie al begonnen? Ik ben benieuwd naar jouw plannen voor deze zomer!


Nathalie

Geef een reactie

