SUMMER GOALS – Van start

BBG week 2 - weekend
De zomervakantie is nog niet officieel van start.. Ik heb namelijk nog een aantal deadlines gepland staan deze week. Toch start ik deze week alvast met mijn ‘Summer Goals’ van 2015.

Door de verplichtingen die ik de komende week nog heb, plus wat leuke uitjes zal deze eerste week er anders uit zien dan weken hierna. Maar met wat passen en meten moet het goed gaan komen! En ik kan stiekem niet meer wachten.

Ik heb het weer net zo aangepakt als vorige zomer. Zo heb ik een lijstje met eenmalige doelen, waar ik de hele zomer over mag doen en een lijst met wekelijks terug kerende doelen.

  • 2x in de week LISS training
  • 2x in de week hardlopen
  • 1x in de week HIIT training
  • 3x in de week min 30min krachttraining
  • Iedere dag minimaal 2 liter water drinken

Zomerdoelen planning 2015

Je zult zien dat de komende week in niets op deze planning gaat lijken. Ik ben niet in de gelegenheid om naar Bodypump te gaan en moet deze week dus wat schuiven en creatief zijn. Hoe dit gaat lopen lezen jullie volgende week terug! Vanaf week 2 ga ik dit schema wel zo goed mogelijk proberen te volgen!

Wat zijn jouw doelen voor deze zomer?


Nathalie

2 gedachtes over “SUMMER GOALS – Van start

  1. Pingback: MOTIVATION MONDAY – Jouw zomerdoelen | Nana

  2. Pingback: FOOD – Frecious 7-daagse Milde Detox | Nana

Geef een reactie

