GOALS – Zomerdoelen opstellen

Zomerdoelen
De zomervakantie komt eraan en ik ga zeker niet stilzitten! Tijd voor het opstellen van nieuwe sportieve doelen om de komende weken mee aan de slag te gaan! Alles voor een “bikini body”…

Vorige zomer ging ik aan de slag met een eigen schema en plaatste ik wekelijks een ‘summer goals‘ update, nu de zomervakantie er weer aan komt (waar blijft de tijd?) is het tijd voor nieuwe doelen!

De afgelopen maanden voltooide ik Kayla’s Bikini Body Guide, dit zorgde voor regelmaat en nieuwe inzichten. Ook heb ik met de tijd veel nieuwe informatie over sporten en voeding tot mij genomen waar ik graag de komende maanden mee aan de slag wil!

Wat wil ik de komende maanden bereiken?
1. Ik wil heel graag weer sneller worden met hardlopen! Er moet dus minimaal 1x intervallen in de week in mijn schema opgenomen worden. Graag wil ik de afstanden onder de 10 kilometer met gemak met een pace onder 5’30” lopen. Ook wil ik mijn afstanden weer iets vergroten, 100 kilometer in de maand moet te doen zijn..

2. De afgelopen weken ben ik al aardig wat vet kwijtgeraakt, hier ben ik bijna tevreden mee. Toch ga ik zeker een aantal keer in de week een LISS training (powerwalken of fietsen) in mijn planning opnemen. Dit doe ik om nog iets strakker te worden en mijn lichaam te blijven onderhouden.

3. Dan mijn grootste doel voor de komende maanden: spieropbouw! Ik wil meerdere krachttrainingen in de week in mijn schema toevoegen. Armen, schouders, benen, billen… Kom maar op met die spieren! Hoe ik dit ga doen weet ik nog niet. Of ik lekker thuis aan de slag ga of toch voor de zomer een abonnement bij de sportschool neem. Keuzes…

4. Naast al dat sporten wil ik me aan een duidelijk voedingsschema gaan houden. Mijn voeding ga ik dan ook netjes wegen en bijhouden in een app. Ik moet dus duidelijk uitzoeken wat ik precies binnen moet krijgen. Iemand tips voor informatieve artikelen of blogs?

5. En dan een puntje dat voor mij altijd lastig zal blijven.. voldoende water drinken! Per dag wil ik 2 tot 3 liter water drinken. Zo belangrijk!

De komende week ga ik een mooi schema opstellen voor de zomermaanden. Heb jij nog tips?

Ga jij extra hard aan de slag in de zomer? Ik ben erg benieuwd naar jouw doelen!


Nathalie

Een gedachte over “GOALS – Zomerdoelen opstellen

Geef een reactie

