SPORT – Na de Bikini Body Guide

BBG terugblik
Vorige week voltooide ik de eerste Bikini Body Guide van Kayla Itsines. De weken zijn voorbij gevlogen! Ik dit blog blik ik terug op wat ik heb geleerd…

Wat heb ik geleerd?
1. Na één circuit al moe? Toch heb ik er iedere keer nog drie weten te doen. Ik kan meer dan ik denk..
2. 7 minuten kunnen heel lang duren, 30 seconden vliegen voorbij.
3. Je kan na een half uur sporten dagen spierpijn hebben.
4. Vet verbranden doe je alleen met een lage hartslag, powerwalken en fietsen dus!
5. Powerwalken is leuk, geen kort loopje meer naar de supermarkt. Nee ik loop het hele dorp door met mijn boodschappentassen.
6. Een sportschema werkt erg goed voor mij, regelmaat en plannen.
7. Ik ben geen opgever, als ik ergens aan begin dan maak ik dit ook af!
8. Regelmatig sporten geeft me een super goed en fit gevoel!
9. Wel sporten en gezond eten geeft op de lange termijn een beter gevoel dan toegeven aan lui op de bank zitten met een zak chips.
10. Ik weet nu wat #deathbykayla betekend…

Het vele sporten zit door deze 12 weken zo in mijn systeem dat ik ook de afgelopen week weer zes dagen heb gesport! Ik powerwalkte, deed krachttraining met behulp van YouTube video’s, ging met de racefiets op pad en ben wezen hardlopen.

Positief! En toch mis ik het ritme, ik hou ervan als iemand of iets me verteld wat ik moet doen. Nog altijd op zoek naar een nieuw doel..

En oja… nog even over die blokjesbuik! Ik zie absoluut verschil, ik ben strakker en heel voorzichtig komen die abs tevoorschijn. Voor nu ben ik tevreden, maar ik hoop de komende weken resultaat te blijven boeken! Het kost nu eenmaal tijd…

Heb jij weleens een workout uit de Bikini Body Guide geprobeerd? Of misschien zelf de hele guide voltooid? Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen en leerpunten!


Nathalie

Een gedachte over “SPORT – Na de Bikini Body Guide

Geef een reactie

