LIFE – Gezinsuitbreiding

photogrid2xgezinsuitbreiding
Nee ik ben niet zwanger… Maar ik heb wel heel leuk nieuws! We hebben sinds zondag een nieuw huisgenootje!

Als je me op Instagram volgt heb je haar al voorbij zien komen, onze kleine Nala! Direct toen ik haar foto vorige week op marktplaats zag was ik verliefd! En toen bleek ze in het echt nog veel leuker te zijn! O ja en misschien iets ondeugender dan ze er op de foto’s uit ziet…

Bij mijn ouders thuis was ik de gezelligheid van de katten zo gewend. Ik miste dat dan ook enorm hier in ons eigen huisje. Zeker de afgelopen weken keek ik enorm uit naar een eigen kitten. Helaas was het even afwachten, de natuur heeft namelijk bepaald dat dit echt een voorjaarsding is!

Afgelopen zondag was het dan eindelijk zover! De eerste dag was allemaal nog erg spannend, met een hoop nieuwe indrukken en kennismakingen. Nu een paar dagen verder voelt Nala zich helemaal thuis en komt ook het boefje in haar naar boven. Maar hé, als ze slaapt is ze erg lief!! En stiekem is ze ook wel leuk met d’r streken, maar dat vertellen we haar natuurlijk niet…

photogrid2xgezinsuitbreiding2
Heerlijk samen (t)huiswerken. Misschien iets minder productief als voorheen. Zo loopt ze graag over het toetsenbord… Om vervolgens in mijn armen in slaap te vallen, waardoor ik maar met één hand kan typen. Ach, ze is het waard. Ik ben gelukkig!

Bij deze waarschuw ik jullie alvast voor het spammen van kattenfoto’s op sociale media!

Ik zou nooit zonder de gezelligheid en liefde van een dier willen. Heb jij ook huisdieren?


Nathalie

3 gedachtes over “LIFE – Gezinsuitbreiding

  1. Ik ben dus nu echt zooo jaloers! Wij willen ook graag een huisdier (omdat ik vanuit huis ook gewend ben om dieren om mij heen te hebben), maar mijn vriend wilde het een lange tijd niet omdat we in flat wonen. We gaan nu gelukkig verhuizen en daar hoort dan een nieuwe huisgenoot ook bij 😉 Dus ja ik ben nu wel erg jaloers haha want ik wil ook, maar even geduld nog 😉 X

    • Wat jammer! Maar ik kan het me voorstellen. Gelukkig kan die van ons lekker naar buiten! Als ze groter is dan. Wat leuk! Wat voor huisdier wil je?

Geef een reactie

