MOTIVATION MONDAY – Workout muziek

Motivatie Monday workout muziek
Ik zou niet weten wat ik zonder muziek tijdens mijn workout zou moeten! Daarom zet ik op deze maandag weer vijf van mijn favoriete workout nummers voor je op een rijtje…

Muziek met een fijn tempo zorgt ervoor dat ik heerlijk op de maat loop en niet denk aan mijn vermoeide benen of zere voeten! Daarom in deze eerste ‘Motivation Monday’ de 5 nummers die mij op dit moment een heerlijk zomers gevoel geven!


1. Ellie Goulding – Burn
Laat die spieren maar branden, of het zonnetje! Gewoon volop van genieten!

 


2. Sunshine on a cloudy day
Heerlijk tempo! Daar ga je zeker sneller van lopen! Eén van mijn favoriete BodyCombat nummers.

 


3. Fergie – A little Party Never Killed Nobody
En dat tandje erbij op jouw workout maakt ook jou alleen maar sneller!

 


4. Anders Nilsen – Salsa Tequila
Laat die zomerkriebels maar komen! Nu die abs nog…

 


5. Olly Murs & Flo Rida – Troublemaker
“Why does it feel so good, but hurt so bad. My mind keep saying run as fast as you can!”

 

Kan jij de week weer aan? Wat zijn jouw uitdagingen voor de komende week? Heb je nog favoriete workout nummers die je graag met mij deelt? Ik ben benieuwd!!


Nathalie

Geef een reactie

