SPORT – Bikini Body Guide week 12

Bikini Body Guide week 12
Woehoe!! Het zit erop! Ik weet niet of ik daar nu zo blij mee ben, want wat nu? Maar wel ben ik trots dat ik de hele Bikini Body Guide heb voltooid! Lees in dit blog hoe mijn laatste week is verlopen…

Dag 43 – Maandag
Ik word wakker met hoofdpijn! Pff balen! Geen fijn begin van de laatste Bikini Body Guide week. Workouts overslaan is nu zeker geen optie! Helaas kan ik niet alles geven tijdens de Leg circuit training (hoog springen en hoofdpijn is geen goede combinatie kan ik je vertellen), maar toch weet ik iedere oefening te doen.

Voeding – Na het vieren van mijn verjaardag en bijbehorende taartjes eet ik vandaag weer lekker gezond. Ik houd me netjes aan mijn calorieën doel.

Bikini Body Guide week 12 - maandag/dinsdag
Dag 44 – Dinsdag

Ondanks dat ik ook vandaag weer wakker word met een flinke hoofdpijn ga ik toch rustig een rondje lopen. Het waait hard en dus waai ik lekker uit, dit doet me goed! Ik loop toch nog ruim 8 fijne kilometers. Verder houd ik me vandaag rustig!

Voeding – Mijn voedingsinname weer netjes bijgehouden met de Food applicatie. Ik begin mijn dagen op het moment met havermout, sinaasappelsap, nectarine en gedroogde moerbeien. ’s Avonds maak ik mijn favoriete recept, deze keer vervang ik de couscous door bulgur! Als je dit recept nog niet hebt geprobeerd, zeker doen!!

Bikini Body Guide week 12 - woensdag
Dag 45 – Woensdag
Ik word wakker met spierpijn! Juist nu ik de afgelopen twee dagen niet alles heb kunnen geven..?! Maar vandaag voel ik me weer goed!! Voordat ik naar school moet begin ik mijn dag op tijd met de Arms circuit training van week 12. Zwaar!! Pfoe! Woensdag is altijd een drukke dag! Het weer begint een beetje op te knappen na alle regen en dus snelwandel ik deze middag voor het boodschappen doen weer lekker wat kilometers weg.

Voeding – Ik houd mijn eten ook vandaag netjes bij en kom weer aan de geplande hoeveelheid calorieën. Helaas eet ik wel echt te weinig eiwitten, lastig!

Bikini Body Guide week 12 - donderdag
Dag 46 – Donderdag
Een heerlijke dag, ’s middags breng ik heerlijk door in het zonnetje. ’s Avonds gaan we op pad met de racefiets. We fietsen 50 kilometer!! Geen interval training deze donderdag dus, dat moet van het weekend dan maar.

Voeding – Gezond gegeten, maar echt te weinig gedronken! Ik merk dat ik hier de laatste weken weer steeds meer moeite mee heb. En dat terwijl het juist zo belangrijk is met dit warme weer!

Bikini Body Guide week 12 - vrijdag
Dag 47 – Vrijdag
De hele week hoor ik al niets anders meer, het beloofd een tropisch warme dag te worden! Ik begin mijn Abs circuit training om 8 uur, zodat ik vanmiddag na school heerlijk vrij heb. De LISS training sla ik dan ook over, ik kruip heerlijk met een tijdschrift op de loungeset.

Voeding – Voor vanavond stond er eigenlijk een BBQ gepland. Helaas kwamen de slechte weersvoorspellingen voor eind van de dag uit (wij hoopten dat het allemaal wel mee zou vallen) en besloten we de BBQ toch een daagje op te schuiven. Wel een dag gezond gegeten ter compensatie. Ik eet vanavond zelfs geen chips (ik was namelijk zo slim chips mee te nemen die ik zelf niet erg lekker vind, makkelijker om vanaf te blijven dus).

Bikini Body Guide week 12 - zaterdag
Dag 48 – Zaterdag
Het is rustdag! Heerlijk een daagje rustig aan, niet erg met dit mooie weer!

Voeding – Ik eet weer een dag gezond, want vandaag moet het er toch echt van komen, mijn eerste BBQ deze zomer! Ik ben helemaal niet zo weg van het eten, maar vind het zo heerlijk zomers. Genieten!!

Bikini Body Guide week 12 - zondag
Dag 49 – Zondag
Om half 11 moeten we op pad voor iets heel leuks! De rest van de middag komt het er niet meer van en omdat ik toch vroeg wakker doe ik “vroeg” op de zondagochtend mijn allerlaatste LISS + HIIT training doen. Ik loop eerst 40 minuten hard en sluit af met 10 minuten interval. Het is flink warm, maar ik loop lekker. Tijdens de interval zit ik er flink doorheen, maar hé! Zo bereik je wat. Afgelopen week kocht ik dit paarse, korte broekje bij de Lidl. Leuk, want het heeft precies dezelfde kleur als mijn hardloopschoenen!

Voeding – Ik snack bijna niet (teveel afleiding) en eet gezond. Een prima afsluiting! Mag ook wel na al het eten van gisteren.

Het voelt een beetje als een zwart gat waar ik nu in terecht kom! Natuurlijk stop ik niet met sporten. Zo blijf ik zeker powerwalken en natuurlijk hardlopen! Hiernaast wil ik wat nieuwe dingen uitproberen, zoals touwtje springen en verschillende thuis workouts! Maar wat word mijn nieuwe doel? Door met de BBG 2.0 of iets anders proberen? De komende week ga ik hier nog maar eens goed over nadenken!

Hoe was jou sportieve week?


Nathalie

2 gedachtes over “SPORT – Bikini Body Guide week 12

  1. Gefeliciteerd met het behalen van de guide! Zelf ben ik ook geen bqqfan maar is het inderdaad meer de gezelligheid wat het leuk maakt en het buiten eten. Broekje van de lidl ziet er leuk uit! Succes met je sportkeuze maken!

Geef een reactie

