FOOD – Mijn boodschappenlijstje

Mijn Boodschappenlijstje
Benieuwd naar wat ik nu zoal koop in een week? Onderstaande artikelen komen bijna iedere week weer terug op boodschappenlijstje…

1. Zuivel: Magere kwark, Griekse yoghurt, magere yoghurt, magere melk, cottage cheese en zuivelspread. Meestal niet allemaal tegelijk, want niet alles is even lang houdbaar.

2. Groente: Uien, prei, paprika, komkommer, winterpenen, tomaten en sla. Natuurlijk koop ik iedere week ook verschillende groente, zo eten we regelmatig broccoli, taugé of champignons. Net wat er in de aanbieding is of goedkoop te krijgen is.

3. Fruit: Appels, bananen en sinaasappelen. Verder eet ik vooral veel fruit van het seizoen zoals peren, aardbeien, nectarines of mango. Dit is dus altijd verschillend.

4. Blikvoer: Mais, kikkererwten, tomaten puree en tonijn. Blikken zijn erg handig om altijd in huis te hebben, het eten blijft lang goed en zo heb je altijd iets gezonds in huis.

5. Vlees/vis: Kipfilet, filetlapjes, pangasius, mager rundergehakt of hamblokjes. Vleeswaren: Kipfilet, ham of runderrookvlees.

5. Rest: Eieren, havermout, meergranen wraps, rijstwafels, zilvervliesrijst, volkoren spaghetti, bulgur, couscous en vrieslollies. Dit koop ik natuurlijk niet iedere week, maar ik zorg wel dat mijn voorraad altijd is aangevuld.

Voor mijn boodschappenlijstje gebruik ik altijd de Appie applicatie van de Albert Heijn. Echt een aanrader om heel gemakkelijk je boodschappenlijstje mee te maken!

Ik hoop dat je dit interessant vond om te lezen. Ik ben erg benieuwd naar jouw boodschappenlijstje? Wat mag er niet ontbreken in jouw kast?


Nathalie

Een gedachte over “FOOD – Mijn boodschappenlijstje

  1. Pingback: FOOD – Mei 2015 | Nana

Geef een reactie

