BLOG NEWS – 1 jaar

Blog 1 jaar
Na mijn eigen verjaardag gisteren is het vandaag opnieuw feest! Want mijn blog bestaat vandaag precies 1 jaar!

Na mijn persoonlijk terugblik van gisteren wil ik mij vandaag vooral focussen op de toekomst van mijn blog. Ik ben blij dat ik de stap een jaar geleden eindelijk heb genomen om te gaan bloggen. Mijn blog is nog lang niet perfect, maar de enige manier om beter in iets te worden is door het gewoon te doen. En met die gedachte ging ik vorig jaar dan ook aan de slag.

Het komende jaar hoop ik mijzelf en mijn blog verder te ontwikkelen. Ik denk al langere tijd aan een eigen URL en hierbij natuurlijk een nieuwe template voor mijn blog. Als grafisch vormgever zou ik graag mijn creativiteit meer kwijt willen in mijn blog!

Hiernaast wil ik meer gaan werken met vaste rubrieken en een betere planning. Een jaar geleden ben ik goed begonnen met een heuse contentkalender, nu heb ik het vaak druk en schrijf ik mijn blogs te vaak op het laatste moment. Ik wil dus beter aan de slag met mijn planning, dit geeft meer rust en zorgt voor een betere artikelen.

Ik hoop op een succesvol nieuw jaar! Mijn blog werkt voor mij enorm motiverend en ik vind het super gaaf om te zien als ik jou als lezer kan motiveren met mijn artikelen. Ik ben ook dankbaar voor iedere lezer, like en reactie en heb zin in het komende blog jaar!

β™₯
Nathalie

4 gedachtes over “BLOG NEWS – 1 jaar

  1. Nice! Gefeliciteerd met je verjaardag en je blog. Handig dat je je lay-out zelf kan maken! Ik ben erg benieuwd. Haha dat van die planning komt mij bekend voor, moet er ook maar eens goed voor gaan zitten. Op naar vele jaren in elk geval, lees je blog met veel plezier!

Geef een reactie

