LIFE – Birthday Girl

Birthday Girl
Hiep, hiep, hoera! Vandaag vierde ik mijn 23e verjaardag. Of eigenlijk pas zaterdag, maar vandaag is het officieel. Ik hoop op een nieuw top jaar, maar eerst kijk ik graag dankbaar terug op het afgelopen jaar…

♥ Ladiesrun met zusje: Mijn eerste officiële wedstrijd. Twee maanden van te voren wist ik mijn zusje te overtuigen mee te doen aan de 10 kilometer van de Ladiesrun. Zij moest bij 0 beginnen, ik trainde voor mijn tijd. Super trots was ik dan ook dat we allebei de finish haalden! Hele leuke ervaring!

♥ Weekje Luxemburg: Afgelopen zomer bezochten we mijn ouders die hun vakantie in Luxemburg doorbrachten. Ondanks het mindere weer veel kunnen wandelen. Door de mooie natuur, door de stad Luxemburg, likeur proeven, wielrennen.. Een fijne weekje genieten.

♥ 7 jaar samen: De tijd vliegt! Al vanaf mijn 15e ben ik samen met mijn leuke vriendje. Nog altijd een feestje waard! Eigenlijk ieder jaar vieren we dit op vakantie, dit jaar dus in Luxemburg.

♥ Derde jaar stage: Voor het derde jaar van mijn HBO studie heb ik een half schooljaar stage gelopen bij het leukste social media bureau van Rotterdam (en tegenwoordig ook Amsterdam). Ik heb hier echt een hele leuke tijd gehad.

♥ Samenwonen: 18 augustus konden we de sleutel van ons huisje ophalen. Na ruim twee maandjes klussen was het helemaal ons huisje en nog iedere dag ben ik super blij met ons eigen plekje! Natuurlijk was het even moeilijk om mijn ouderlijk huis achter me te laten, maar ook ons nieuwe huisje voelt nu helemaal als thuis.

♥ Bezoekjes Amsterdam: Afgelopen jaar bezocht ik mijn favoriete stad twee keer! Ik word altijd erg blij van Amsterdam, de leuke straatjes en grachten. Stiekem ben ik dan toch weer een beetje jaloers op alle mensen die daar wonen..

♥ Antwerpen met Kerst: Met mijn stagebedrijf gingen we een paar weken voor de Kerst een nachtje naar Antwerpen. Echt een aanrader! Kerstmarkt, schaatsbanen, gluhwein en heel veel lachen.. Twee topdagen!

♥ CPC Halve Marathon: 8 maart liep ik mijn eerste halve marathon, de CPC loop in Den Haag. Nog altijd kan ik haast niet geloven wat een top prestatie ik hier heb neergezet! Eén van de mooiste ervaringen van mijn leven!

♥ Crazy Colorrun met vriendinnen: Samen met mijn beste vriendinnetjes deed ik voor het eerst mee aan een Colorrun. Ik heb ontzettend gelachen en genoten. En het feestje achteraf was ook erg gezellig!

♥ Pap & Mam 25 jaar getrouwd: Afgelopen week waren mijn ouders 25 jaar getrouwd. Iets waar ik erg dankbaar voor ben! Ik ben super trots op mijn lieve pas en mams!

Natuurlijk waren er nog veel meer fijne momenten het afgelopen jaar! Maar dit waren de absolute hoogtepunten.

Ook mijn nieuwe levensjaar ben ik al goed begonnen. Ik ging vanavond gezellig uit eten met vriendlief, met een paar bollen ijs toe! Daarna kwamen paps en mams nog gezellig een kopje thee drinken en zo voelde ik me toch nog een beetje jarig.


Nathalie

4 gedachtes over “LIFE – Birthday Girl

  1. Pingback: BLOG NEWS – 1 jaar | Nana

Geef een reactie

