SPORT – Bikini Body Guide week 10

Bikini Body Guide week 10
De tiende week van de Bikini Body Guide was weer succesvol! Het “einde” komt in zicht en het resultaat wordt nu echt zichtbaar! De week eindigde met een feestje, vandaar dat dit verslag een daagje later online staat.

Bikini Body Guide week 10 - maandag
Dag 50 – Maandag
Ik volg de planning van Kayla (bijna) altijd nauwkeurig en dus doe ik vandaag de Legs circuit training. Omdat het een volle, drukke dag was begin hier pas na het avondeten aan. Niet heel erg fijn met een nog volle buik kan ik je vertellen! Maar om nu pas om een uur of 9 aan de slag te gaan.. Dan ben ik toch blij als ik al heerlijk op de bank zit met een kop thee.

Voeding – Ik begin mijn dag met mijn favoriete havermoutpap op dit moment, havermout met banaan en pindakaas. Ook de rest van de dag eet ik redelijk gezond, ik ben bijna de hele dag op school. Als ik eind van de middag thuis kom duik ik iets te vaak de voorraadkast in op zoek naar lekkers.

Bikini Body Guide week 10 - dinsdag
Dag 51 – Dinsdag
Vanochtend maar ik voortgangsfoto’s! Toch altijd spanend, omdat ik niet altijd even tevreden ben. Toch zie ik nu echt duidelijk verschil met de eerste foto’s!

Ik wil mijn HIIT training toch liever niet meer combineren met een circuit training (niet zo goed bevallen vorige week), maar ik kan het vandaag niet opbrengen. Het is slecht weer en ik houd mijn buienalarm in de gaten op zoek naar een geschikt moment. Om een uur of vier ontdek ik een droge periode en ga ren ik naar boven om me snel in mijn hardloopkleding te hijsen. Ik ren lekker door en mijn benen voelen heerlijk. Ik ren uiteindelijk 8 kilometer en ben blij met mijn pace. Onderweg vallen er af en toe wat druppels regen en de laatste kilometer begint het flink te rommelen. Onweer!! Snel richting huis (mijn laatste kilometer is dan ook het snelst), ik stap net binnen en de hagelstenen komen keihard uit de lucht vallen. Wat een geluk, ik had geen minuut langzamer moeten lopen.

Voeding – Vandaag eet ik redelijk gezond, ik begin mijn dag weer met mijn favoriete havermoutpap. Eet iets te veel plakken van mijn zelfgebakken appel cake en snack ook weer iets te veel.

Bikini Body Guide week 10 - woensdag
Dag 52 – Woensdag
Het is mooi weer en de boodschappen moeten weer worden gedaan.. dit betekend voor mij tegenwoordig powerwalken. Fijne combi en zo heb ik toch het gevoel dat ik “onderweg” ben. Na het boodschappen doen werk ik nog wat, eind van de middag doe ik de arm circuit training! Zwaar! Ik train vandaag in mijn nieuwe Rohnisch sportlegging!

Voeding – Ik maak vanochtend een hele lekker havermoutpapje door de havermout koken in soja melk en sinaasappelsap, hierbij eet ik stukjes appel en granaatappelpitjes. De rest van de dag eet ik redelijk gezond, maar iets te veel. ’s Avonds maak ik zelf ijs van kwark en sinaasappelsap (de sinaasappels moesten op).

Bikini Body Guide week 10 - donderdag
Dag 53 – Donderdag
Dinsdag kon ik het niet opbrengen, maar vandaag ga ik dan toch voor de HIIT training. Het zonnetje schijnt ook vandaag weer en ik heb er wel zin in. Ik ben minder kapot dan vorige week en maak ook na de timer nog een halve kilometer. Misschien iets minder gegeven dan vorige week.. Maar ik kan nu in ieder geval morgen nog lopen!

Voeding – De afgelopen dagen iets minder gezond gegeten en dus besluit ik mijn voeding weer een paar dagen bij te houden in de Food applicatie. Het gezonde eten gaat direct beter. De meeste dingen die ik at zag je al voorbij komen in mijn Plog van 21 mei.

Bikini Body Guide week 10 - vrijdag
Dag 54 – Vrijdag
Het is mooi weer en dus ga ik weer een rondje snelwandelen. Ik let deze keer op mijn hartslag en volgens mijn sporthorloge kom ik niet in de vetverbrandingszone.. irritant. Naast het wandelen is het ook  tijd voor de abs training! Na de spierpijn van vorige week ben ik een beetje bang en daarom ga ik pas na het avondeten aan de slag. Ik haal het 2e circuit niet binnen de 7 minuten, maar maak de oefeningen buiten de tijd netjes af. Met een tevreden gevoel plof ik hierna op de bank.

Voeding – Ik houd ook vandaag weer mijn voeding netjes bij en kom goed uit met de calorieën. Wel snack ik weer echt te veel, zonde! Dit weekend gaat niet gezond worden, maar de komende week ga ik hier beter op letten. Mag niet meer snacken!! Misschien weer tijd voor een eetdagboekje, als ik foto’s maak van alles wat ik in mijn mond stop dan houd ik me toch makkelijker in. Anders wordt het zo’n lang eetdagboek, haha.

Bikini Body Guide week 10 - zaterdag
Dag 55 – Zaterdag
Rustdag! Verbazingwekkend deze week geen spierpijn?! Soms niet te volgen. Hebben jullie dit ook? Niet sporten voor mij vandaag, maar ik vermaak me prima. Morgen vieren mijn ouders namelijk een feestje en ik help met het bakken van taartjes en het opzetten van de tent.

Voeding – Bij bakken hoort snoepen (of in ieder geval bij mij), ’s avonds eten we spaghetti carbonara van mams. Smullen. ’s Ochtends en ’s avonds eet ik wel gezond, om enigszins te compenseren.

Bikini Body Guide week 10 - zondag
Dag 56 – Zondag
Het is echt prachtig weer en ik twijfel of ik mijn hardloopschoenen niet in zal wisselen voor mijn racefiets. Ik ben nog nooit alleen wezen fietsen, maar besluit uiteindelijk dit toch gewoon te gaan doen. En ik heb echt ontzettend genoten! De temperatuur was echt perfect. In totaal fiets ik ruim 36,5 kilometer, met een gemiddelde van 25,5 kilometer. Daar ben ik best blij mee!

Voeding – Vanavond staat er een feestje gepland en daarom let ik de rest van de dag erg goed op. Ook heb ik aardig wat calorieën verbrand met fietsen. Eind van de middag geniet ik (iets te veel) van de lekkere bars en het Chinese eten. Ik drink geen alcohol, maar veel water.

Op het einde na een 10e week waar ik tevreden mee ben. Eindstand: 3 resistance circuit trainingen, 1 interval training en 5 LISS trainingen. Nog maar twee weken te gaan!

Hoe was jou sportieve week?


Nathalie

3 gedachtes over “SPORT – Bikini Body Guide week 10

Geef een reactie

