MOTIVATION MONDAY – Sexy armen

Motivation Monday - Sexy Armen
Ik besteed de laatste tijd graag extra aandacht aan mijn armen en schouders. Een lichaamsdeel dat vaak overgeslagen schijnt te worden, terwijl ik het persoonlijk ontzettend mooi vind staan als een vrouw strakke en gespierde armen heeft!

Daarom deze Motivation Monday fijne inspiratie! Er zijn online namelijk ontzettend veel oefeningen voor je armen te vinden.

Workout video’s
Youtube is mijn favoriete bron voor fijne workout video’s. Hieronder heb ik een aantal leuke arm video’s van mijn favoriete Youtube accounts voor je op een rijtje gezet!


Bikini Arms Workout: Een gloednieuwe video uit de Bikini Series van Tone It Up. Een fijne serie met workout video’s die jouw lichaam klaarstoomt voor de zomer. Deze arm workout duurt ongeveer 10 minuten. Bij een groot gedeelte van de oefeningen worden dumbells gebruikt.


6 Min to Sexy Arms: Wie kent haar niet, de super enthousiaste Casey van Blogilates. De oefeningen zijn simpel en je hebt geen attributen nodig! Met Caseys heerlijke enthousiasme helpt ze je zo door de slechts 6 minuten durende workout heen. Geen excuses meer dus!


Total Arm Workout: Ik vind de video’s van XHIT altijd erg fijn en overzichtelijk door de teller aan de zijkant. In deze 12 minuten durende workout worden dumbells gebruikt, voor extra effect.

30 DAY ARM CHALLENGE FITGIRLCODE
30 Day Challenge

Voor veel meiden is een 30 day challenge een goede manier om met regelmaat te sporten. Er zijn verschillende varianten te vinden online. Zoals bijvoorbeeld de 30 Day Sleek Arms Challenge van Blogilates of de 30 Day Arm Challenge van Fitgirlcode.

Train jij je armen en schouders regelmatig? Ik ben benieuwd naar jouw favoriete oefeningen!


Nathalie

3 gedachtes over “MOTIVATION MONDAY – Sexy armen

Geef een reactie

