HOTSPOT – Baker & Moore

Hotspot Baker & Moore Rotterdam
Er openen steeds meer hippe eettentjes in het centrum van Rotterdam, Baker & Moore is er daar één van! Ik bracht vorige week een bezoekje!

Bij Baker & Moore ben je op de juiste plek voor een lekker ontbijtje, verschillende belegde broodjes, koffie, thee en lekkere sapjes. En het leukste? Je kunt je ontbijtje en sandwiches helemaal zelf samenstellen, volgens het “Create it Yourself” concept.

Naast het fijne assortiment is Baker & Moore ook nog ontzettend mooi ingericht.
photogrid2xBakerandMoore02

Samen met mijn moeder en zusje ging ik vorige week tussen het winkelen door langs voor een lunch. Mams lust bijna alles, maar mijn zusje is iets kritischer. Juist voor haar is het concept van Baker & Moore erg fijn, omdat het mogelijk is je eigen keuzes te maken is er voor iedereen een perfecte sandwich samen te stellen.

Zelf koos ik voor een sandwich van rustiek donker brood, kruidige roomkaas, serranoham en zongedroogde tomaatjes. Erg lekker!

Baker & Moore vind je midden in het centrum van Rotterdam op de Westblaak 147. Bezoek de website van Baker & Moore voor meer informatie of volg het Baker & Moore Instagram account.

Ken jij Baker & Moore al? Ben je zelfs al op bezoek geweest? Ik ben benieuwd naar jouw mening!


Nathalie

 

5 gedachtes over “HOTSPOT – Baker & Moore

  1. Pingback: FOOD – Mei 2015 | Nana

Geef een reactie

