FOOD – April 2015

Food April
April was een drukke maand vol met deadlines van schoolopdrachten, werk en sporten! Maar om dit alles goed vol te houden is er natuurlijk goed voedsel nodig! Benieuwd naar wat ik de afgelopen maand heb gegeten?

Ontbijt
photogrid5xfoodapr-ontbijt
Smullen, het ontbijt blijft mijn favoriete maaltijd! Nog altijd is de havermout mateloos populair! De afgelopen maand alleen vaker zonder melk, maar met water en kwark! Net wat frisser. Ook bak ik nog bijna ieder zondag havermoutpannenkoekjes.

Lunch
photogrid6xfoodapr-lunch
Wraps met groente en vleeswaren, brood met een gebakken of gekookt eitje en groente, restjes van de avond ervoor, alles kwam voorbij in april. Ook kocht ik voor het eerst aardbeien, erg lekker op een maisboterham en at ik voor het eerst hartige havermout als lunch! Lekker.

Tussendoor
photogrid6xfoodapr-tussendoor
De rijstwafel met pindakaas is favoriet, zelfgemaakte pindakaas zelfs. Ook eet ik graag fruit als tussendoortje, een lekker waterijsje en ’s avonds bij de thee een lange vinger. De afgelopen maand probeer ik meer op mijn eiwit iname te letten, bakken met kwark dus. Deze lente smaak van Optimel is zo lekker! Erg blij toen ik deze variant weer in de winkel zag staan.

Diner
photogrid5xfoodapr-diner
Ik kies eigenlijk iedere week een paar gerechtjes uit en verder kijk ik per dag wat ik maak van de “restjes”. Er is zoveel te verzinnen, we eten dan ook bijna altijd anders. De afgelopen maand hebben we erg veel buiten gegeten, dan smaakt alles nog lekkerder!

Ik ben benieuwd naar wat jullie de afgelopen maand voor lekkere dingen hebben gemaakt of gegeten! En oja, als jullie graag een recept willen van één van mijn eigen gemaakte gerechten hoor ik het natuurlijk ook graag!

β™₯
Nathalie

3 gedachtes over “FOOD – April 2015

Geef een reactie

