LIKES – Mijn favoriete maand mei

LIKES - Mijn favoriete maand mei
Vandaag is het 1 mei en staan we aan de start van mijn favoriete maand! Ik vertel je waarom…

♥ Voorjaar: Deze maand staat volop in het teken van het voorjaar, er lopen lammetjes in de wei, de eerste frisse groene blaadjes groeien aan de bomen en als het goed is (je weet het nooit in Nederland) laat het zonnetje zich deze maand ook regelmatig zien.

♥ Vrije dagen: De maand mei heeft heel wat vrije dagen, meivakantie, hemelvaart, Pinksteren.. Dit zorgt er ook voor dat de maand voorbij vliegt! Genieten dus!

♥ Mijn verjaardag: Eind deze maand vier ik mijn 23e verjaardag! Wauw en ik ben nog maar net gewend aan het feit dat ik 22 ben! Lange tijd vergiste ik me hier regelmatig in.. Maar ik vind jarig zijn heerlijk, want ja ik hou wel van een feestje!

♥ Blog 1 jaar: Naast mijn eigen verjaardag viert ook mijn blog haar eerste verjaardag! Ik ben blij dat ik begonnen ben met bloggen en hoop dit snel iets professioneler aan te pakken. Misschien is een eigen URL en template een leuk verjaardagscadeautje?

Wat is jouw favoriete maand? Ik ben benieuwd waarom! Geniet in ieder geval net als ik volop van de mooie maand die voor je ligt…


Nathalie

2 gedachtes over “LIKES – Mijn favoriete maand mei

Geef een reactie

