TAG – Get To Know Me

TAG - Get to Know Me

Mijn blog bestaat dit voorjaar een jaar, maar eigenlijk heb ik mezelf nog nooit heel uitgebreid voorgesteld. Ik kwam deze tag tegen en dacht he, misschien moet ik deze vragen dan maar eens invullen. Get to know me…

Geboortejaar? 1992, wat betekend dat ik al bijna 23 jaar word!

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Over het algemeen is het eerste waar ik aan denk ’s ochtends mijn ontbijt. Waarschijnlijk was dit vanochtend ook het geval!

Waar ben je op dit moment? Op de bank in de woonkamer van ons eigen huisje. Vroeger blogde ik altijd achter mijn bureau op mijn slaapkamer, maar sinds we ons eigen huisje hebben ben ik altijd in de woonkamer te vinden.

Single/relatie? Al ruim 7 jaar een relatie!

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Een positief, gedreven meisje.

Guy/girlcrush: Hmm ik heb niet echt een crush, maar als ik dan iemand moet kiezen dan moet ik toch nog altijd kiezen voor Justin Timberlake.

Wat zou je op dit moment graag willen? Een jong katje!

Wat is je doel in je leven? Ontzettend cliché, maar ik hoop nog heel lang gezond en gelukkig te blijven samen met mijn lieve vriendje.

Waar ben je bang voor? Ik ben niet heel bang uitgevallen. Maar dan ga ik toch voor bochten.. klinkt raar, maar ik ben altijd bang om uit de bocht te vliegen met fietsen of in de auto.

Heb je je rijbewijs? Ja, alleen geen auto. Ik rijd dus zelden.

Nagellak of lippenstift? Dan toch nagellak, ik gebruik beide producten weinig. Lippenstift vind ik altijd prachtig, maar niet bij mezelf.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De lente! Jonge dieren, bloemen en blaadjes aan de bomen, het zonnetje. Vol beloftes!

Wil je ooit gaan trouwen? Zeker!

Ben je een healthy-freak? Een beetje wel ja, ik probeer zoveel mogelijk gezond te eten. Maar ga hierin niet zover dat ik bergen geld uit geef aan trends als superfoods.

TAG - Get to Know Me

Wat voor kleur haar en lengte heb je? Ik ben al mijn hele leven blond, de laatste jaren draag ik het meestal net iets langer dan mijn sleutelbenen.

Welke kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik ben op zoek naar een bikini.. Hard aan het werk voor een bikini body en daar hoort natuurlijk een nieuwe mooie bikini bij.

Heb je tattoos? Nee. Ik vind het best mooi, maar denk niet dat ik ooit een tatoeage zal nemen.

Heb je piercings? Gaatjes in mijn oren, maar niet echt piercings.

Draag je een bril? Ik heb een leesbril, maar moet eerlijk bekennen dat ik deze misschien al een jaar niet op gehad heb.

Wat is jouw perfecte pizza? Telt flamkuchen ook? Ik heb dit op in Berlijn en ben er sindsdien weg van! Anders een pizza met champignons.

Favoriete eten/drinken? Thee! Veel verschillende smaakjes en 0 calorieën.

Wat is je favoriete parfum? DKNY Be Delicious, heerlijk fris.

Wat is het laatste wat je kocht? Niet heel spannend, maar ik ben vanochtend bootschappen wezen doen. Griekse Yoghurt, wraps, sla, brood, enzovoorts.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Slapen! En dat is voor mij heel bijzonder, want meestal ben ik al ver voor die tijd wakker.

Favoriete ijsje? Ik kan echt niet kiezen tussen citroen sorbetijs of yoghurtijs met kersen. Maar meestal eet ik ijslollies. Ja ik ben verslaafd…

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik heb mijn slaap wel nodig, maar kan absoluut niet uitslapen. Meestal word ik na de nodige 8 uur om een uur of half 8 wakker.

Wat zijn je plannen voor 2015? Een hele fijne zomervakantie boeken en starten aan mijn minor!

Met hoeveel kussens slaap jij? Twee.

TAG - Get to Know Me

Ben je een ochtend of avond persoon? Een ochtendpersoon, omdat ik altijd vroeg wakker ben.

Ben je geordend of rommelig? Ik probeer geordend te zijn, maar dit lukt niet altijd.

Wat je op dit moment graag zien? Het zonnetje! De afgelopen weken al heel wat mooie dagen gehad, helaas is het vandaag bewolkt.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Ik hoop een hele fijne baan te vinden na mijn opleiding en nog steeds samen te zijn met mijn vriend, misschien dan zelfs wel man.

Wie mis je op dit moment? Mijn beste vriendinnetje, die helaas al heel wat jaren niet meer in Nederland woont.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Lastig! Maar dat zijn dan mijn benen, omdat deze me overal brengen en laten hardlopen.

Ben je verlegen? Ik ben als kind altijd erg verlegen geweest, gelukkig ben ik hier overheen gegroeid.

Heb je een accent? Ik hoop het niet, vind accenten in de meeste gevallen niet erg intellectueel.

Zussen/broers, hoe oud? Eén jonger zusje van 19 jaar.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Ik heb bijna iedere dag les, sport, blog, werk thuis of maak huiswerk en doe het huishouden.

Dit waren alle vragen! Heb je me wat beter leren kennen? Ik vind het leuk als je de tag overneemt, zodat ik jou ook wat beter kan leren kennen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!


Nathalie

2 gedachtes over “TAG – Get To Know Me

  1. Wel fijn dat je altijd vroeg wakker bent, heb je tenminste wat aan je dag. Wat heb je al lang een relatie, heel leuk. Ik ben niet perse bang voor bochten maar tijdens mountainbiken van een berg met haarspeldbochten ben ik ook doodsbang!

Geef een reactie

