MOTIVATION MONDAY – Amy & Ivy sports

Motivation Monday Amy & Ivy Sportkleding

Ook op deze tweede paasdag een nieuwe Motivation Monday! De mooie weersvoorspellingen voor de aankomende week zullen zeker zorgen voor extra motivatie om weer buiten te gaan sporten! En bij een nieuw seizoen hoort natuurlijk nieuwe sportkleding! Ik heb weer een leuk en vooral betaalbare collectie voor je gevonden..

LOOKBOOK AMY & IVY SPORTS

Steeds meer gewone kleding winkels en merken hebben tegenwoordig ook een sportcollectie. Zo ook Amy & Ivy, een merk dat verkocht wordt bij The Sting. Ik ontdekte de collectie een aantal weken terug en kocht de witte ‘Run Away With Me’ sporttop, waar ik nog altijd erg blij mee ben! Helemaal leuk voor deze zomer met de wijde armgaten.

Amy & Ivy Sports
Bekijk hier de Amy & Ivy Sports collectie.

Geen sportkleding is dus geen excuus meer! Wat vind jij van de Amy & Ivy sportcollectie? Ik ben benieuwd!


Nathalie

4 gedachtes over “MOTIVATION MONDAY – Amy & Ivy sports

    • Ik heb ook veel sportkleding van de h&m, ook erg fijn! Maar vind het leuk om te zien dat steeds meer merken sportkleding gaan verkopen!

Geef een reactie

