MOTIVATION MONDAY – 6x ontbijt inspiratie

Motivation Monday - 6x ontbijt inspiratieWat is er fijner dan wakker worden met een heerlijk ontbijtje en een kop thee? Vooral op de maandagmorgen heb ik dit momentje echt even nodig! En daarnaast: een goed begin begin van je dag is het halve werk!

photogrid2xmmontbijt-03
Breakfast bowl
Deze breakfast bowl met kokos, bosvruchten, banaan en granola van ilovehealth.nl ziet er ontzettend lekker en kleurrijk uit en kost slechts 5 minuten om te bereiden!

Bekijk het breakfast bowl recept hier.

photogrid2xmmontbijt-04
Havermout carrot cake
Carrot cake is altijd lekker, deze gezonde ontbijt variant van Glow Magazine wil ik dus zeker eens proberen! Het kost even wat tijd, maar dan heb je ook voor een paar dagen een lekker ontbijtje.

Bekijk het havermout carrot cake recept hier.

photogrid2xmm-ontbijt01Ontbijtmuffins
Ook dit ontbijtje staat niet 1,2,3 op tafel, maar deze ontbijtmuffins van Fitfoodiejolanda lijken me zeker de moeite waard. Hoe leuk is het om te kunnen ontbijten met een muffin?

Bekijk het ontbijtmuffins recept hier.

photogrid2xmmontbijt-06Ontbijtkoek met speculaas
Iedereen kent de ontbijtkoek uit de winkels, dit recept van eat.run.love is hier een gezonde variant op. Ik ben er erg benieuwd naar!

Bekijk het ontbijtkoek met speculaas recept hier.

photogrid2xmm-ontbijt02
Gebakken havermout met blauwe bes
Ik ben ontzettend benieuwd naar deze gebakken havermout variant van Legally-Brunette! Op de foto’s ziet het er veelbelovend uit! Niet alleen lekker als ontbijt met bijvoorbeeld kwark, maar ook als tussendoortje.

Bekijk het gebakken havermout recept hier.

photogrid2xmmontbijt-05
Knapperige Granola met noten
De gezonde variant van Cruesli, deze variant met eiwit van Dille & Kamille beloofd erg knapperig te worden. Ik ga dit recept zeker een keer proberen!

Bekijk het knapperige granola recept hier.

De meeste van deze recepten kosten je iets meer tijd, maar hierna heb je voor heel wat dagen snel een lekker en gezond ontbijtje klaar staan.

Ik ga al deze recepten zeker een keer proberen! En jij? Wat is jouw favoriete ontbijt? Deel het recept in de comments!


Nathalie

2 gedachtes over “MOTIVATION MONDAY – 6x ontbijt inspiratie

  1. Ik vind die ontbijtjes er altijd heel lekker uit zien, maar wat mij tegenhoud is dat ze vaak gewoon prijzig zijn om te maken ( zeker voor een arm studentje haha ). Havermout ansich enzo is niet duur, maar vaak doen die zaden en bessen het en die maken het juist zo lekker!

Geef een reactie

