LIKES – Favoriete applicaties #2

Favoriete apps

Ik schreef afgelopen zomer al eens over mijn favoriete applicaties, maar ondertussen heb ik weer wat nieuwe hele fijne applicaties die ik vaak dagelijks gebruik!

Favoriete app - Food
Virtuagym Food
De Food applicatie is heel handig als je wilt weten wat je nu precies binnen krijgt aan voedingsstoffen. De producten zijn sinds een nieuwe update heel snel te vinden, omdat het mogelijk is om de streepjescode te scannen van een product. Mocht je de applicatie Virtuagym ook gebruiken om je workouts bij te houden, dan synchroniseert de Food app direct je verbrande calorieën. Als je jouw eetdoel instelt dan geeft de applicatie aan hoeveel calorieën je per dag kunt eten en in welke verhoudingen.

Download: Apple / Android

Favoriete app - Moves
Moves
Benieuwd naar hoeveel je nu beweegt op een dag? Moves houd de hele dag jouw activiteiten bij aan de hand van je GPS locatie. Leuk om dit in te zien. Helaas is de locatiebepaling niet altijd even nauwkeurig en houd de app je bewegingen alleen buiten bij.

Download: Apple / Android

Favoriete app - TomTom MySports
TomTom MySports
Bij mijn nieuwe TomTom sporthorloge hoort de TomTom MySports app. Via bluetooth laad de app de workout automatisch vanaf het horloge naar je telefoon. En als je dit hebt ingesteld ook direct naar jouw favoriete platformen als Strava, Runkeeper en tegenwoordig ook Nike+. Super handig, want tijdens mijn runs heb ik dus geen telefoon meer nodig.

Download: Apple / Android

Favoriete app - Swipes
Swipes
Mijn nieuwe ‘to-do’ app die ik continu gebruik. Ik heb heel veel apps geprobeerd maar ben bij Swipes blijven hangen, omdat de taken gemakkelijk in te plannen zijn en mijn to do lijstje hierdoor overzichtelijk blijft! Swipe de taak naar rechts en je voltooid een taak, swipe een taak naar links om deze te verplaatsen naar een later tijdstip.

Download: Apple

Favoriete app - Oma Weet Raad
OmaWeetRaad
Een hele handige applicatie voor mij als beginnende huisvrouw. Boordevol handige tips! Een rode wijnvlek in je witte tafelkleed? Last van blaren? Lopen je aardappels uit? Of is je pan aangebakken? Oma Weet Raad!

Download: Apple / Android

Favoriete app - Appie
Appie
Nog een echte huisvrouwen app, de applicatie van Albert Heijn. Ik gebruik deze nu een aantal weken en ben erg enthousiast. Snel zien wat er in de bonus is, je eerdere aankopen doorkijken en je maakt heel snel een boodschappen lijstje. Dit boodschappenlijstje zet je vervolgens heel gemakkelijk op de juiste volgorde door jouw Albert Heijn te selecteren. Als je dan in jouw supermarkt ben loop je zo je lijstje met boodschappen af.

Download: Apple / Android

Wat zijn jouw favoriete applicaties op dit moment? Laat het me weten in een comment.


Nathalie

3 gedachtes over “LIKES – Favoriete applicaties #2

  1. Na het lezen van je blog ben ik meteen Virtuagym Food gaan downloaden! Ik houd nu al een tijdje in de gaten om af te vallen! En dit is natuurlijk een handige en goede manier om te zien wat er mijn mond in gaat en hoeveel calorieën! Ik ben heel erg benieuwd. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het moeilijk vind om te schatten hoeveel gram ik op eet, dus dat word de komende dagen afwegen 😛

    • Ja voorheen vulde ik ook maar ongeveer de hoeveelheden in. Tegenwoordig weeg ik vaker af, om er zeker van te zijn dat ik er niet helemaal naast zit met het aantal gram. Gelukkig at ik in de meeste gevallen iets minder dan ik altijd invulde!

Geef een reactie

