GOALS – Een bikini body en nieuw PR

Goals Bikini Body en PR

Maanden lang trainde ik voor mijn eerste halve marathon, de CPC! En niet voor niets, want ik liep een top tijd!! Lees mijn CPC verslag hier. Nu een week en heel wat spierpijn later is het tijd voor het maken van nieuwe doelen…

Door het vele hardlopen schoten de krachttrainingen er een beetje bij in. Dit heb ik erg gemist en dus wil ik me hier de komende tijd weer meer op focussen! Van hardlopen krijg ik natuurlijk geen bikini body en met de zomer in zicht is dit een mooi nieuw doel, daarom wil ik in de komende week net als vele anderen starten met de Bikini Body Guide van Kayla Itsines. Ik heb er heel veel zin in, maar weet ook dat het zwaar gaat worden! Voor de eerste week heb ik een weekplanning gemaakt, zodat ik weet welke workout ik wanneer moet doen en deze ook echt gaan gebeuren!

Kayla Itsines Bikini Body planning

Natuurlijk blijf ik ook hardlopen (dit kan mooi als LISS/HITT), maar ik ga weer voor kortere afstanden. In de komende maanden hoop ik mijn PR op de 5 kilometer (die ik een paar weken terug zette) nogmaals te verbeteren en nu met een pace onder de 5 minuten! De pace van mijn PR nu is 5’06”.

En dan de sportschool.. Ik weet het echt nog niet. Een aantal maanden terug zei ik mijn lidmaatschap bij Basic Fit op om een sportschool in het dorp te zoeken waar ik nu woon. Maar zijn de groepslessen hier wel leuk genoeg? Zitten de lessen niet snel vol? Er is toch flink wat minder keuze aan groepslessen.. Moeilijk, want als ik lid wordt is dit wel direct voor een lange periode. Ik moet hier dus nog even goed over nadenken! Het vriendinnetje met wie ik een aantal maanden terug ben wezen kijken heeft besloten toch geen lid meer te worden en dus sta ik er alleen voor. Dit maakt de drempel toch net iets hoger!! Heb jij nog tips waar ik op moet letten?

Maandag start ik dus aan mijn nieuwe doel: een “Bikini Body”. Ik ben super benieuwd hoe dit gaat bevallen! En hou jullie natuurlijke weer op de hoogte met een wekelijks verslag.

Wat zijn jouw sportieve doelen?


Nathalie

4 gedachtes over “GOALS – Een bikini body en nieuw PR

Geef een reactie

