WISHLIST – Bijenkorf

Er zit al een aantal maanden een mooie Bijenkorf cadeaukaart in mijn portemonnee! Erg leuk, want hier is natuurlijk genoeg moois te halen!

Bijenkorf Wishlist

Malagoon Plaid Indigo Mohair ThrowNike Dri-FIT T-shirt zwartMAC Powder BlushSavon de Marseille Huisparfum LuberonNike Pro Bash 3″ shorts met grafisch dessinHay Hand van hout

Ons huisje is al best gezellig, maar mag nog wel iets meer worden aangekleed. De Malagoon Plaid vind ik ontzettend mooi en ziet er knus uit. De houten hand van Hay lijkt me heel gaaf om onder de stolp te zetten die al maanden in de kast staat, maar zonder iets eronder. Het huisparfum van Savon de Marseille zou ik heel graag eens proberen, ik vind fijne luchtjes heerlijk in huis. Deze spray lijkt me heel gemakkelijk en snel.

Dan staan er natuurlijk ook wat sportitems op mijn wishlist! Uiteraard van Nike, want dit merk blijft toch favoriet. Eigenlijk heb ik om te sporten alleen maar tops zonder mouwen en vestjes, iets voor “tussendoor” zou dus wel handig zijn, dit zwarte Nike shirt past bij iedere outfit. De shorts met mooie print vind ik echt geweldig, helemaal in combinatie met de bijbehorende Nike Pro Classic Bash sport-bh. Geel blijft bij mij toch altijd favoriet!

En dan als laatste de enorme make-up afdeling! Ik ben echt geen make-up meisje en gebruik naast foundation, een poedertje en mascara eigenlijk weinig. Een fijne mascara heb ik al gevonden, een blusher echter nog niet. Ik zou graag een blush vinden die goed bij mijn huid past, omdat ik dit snel niet mooi en overdreven vind staan op mijn lichte huid.

Nu moet ik alleen nog kiezen!! Moeilijk, want hier ben ik ontzettend slecht in! Waar zou jij voor kiezen?

‚ô•
Nathalie

2 gedachtes over “WISHLIST – Bijenkorf

Geef een reactie

