SPORT – CPC, raceday

CPC Loop 2015 verslag

Ik schaam me een beetje.. Niet voor mijn eindtijd hoor, die vertel ik je straks! Maar om mijn ontzettend slechte voorbereiding! Na al jullie complimentjes op mijn vorige blog moet ik helaas bekennen dat ik mijn eigen tips niet nagekomen ben!

Zo vergat ik zaterdagmiddag mijn was aan te zetten en zat ik zondagochtend dus met een nog half natte (maar in ieder geval schone) hardloopbroek in de auto. Hier controleerde ik nog even snel mijn CPC playlist die ik ’s ochtends nog had afgemaakt. En wat bleek… niet gesynchroniseerd!! Nee!! Balen! Gelukkig stond mijn normale running playlist wel op mijn telefoon en moest het hier dan maar mee!

Gelukkig gingen er ook dingen wel goed, zo hadden we genoeg eten en drinken bij ons, extra elastiekjes en wc papier. En een goed humeur, want we hadden er zin in!!

Om ongeveer 12 uur kwamen we aan in Den Haag, hier stapten we net een halte eerder uit de tram en liepen we nog even kort door het centrum en over het binnenhof! Wat een leuk stad, ik wil deze zomer dan ook graag een keer terug voor een daagje Den Haag!

Hierna vervolgden we onze weg naar het Malieveld. Hier zagen we nog wat deelnemers van de 10 kilometer over de finish komen. Om half 3 waren wij aan de beurt. Iets over tweeën nam ik afscheid van mijn supporters, om mijn weg te vervolgen naar startgolf 3. Hier was het wachten tot de start! Mijn doel: finishen binnen 2 uur. Spannend! Met het startschot ging mijn hartslag al richting de 100 bpm en voelde ik de zenuwen door mijn buik gieren!

Om 15:50 uur was startgolf 3 dan EINDELIJK aan de beurt, ik stond helemaal vooraan bij de start en kon direct met het startschot weg! Al na 500 meter stonden mijn supporters! Ik ging als een haas en liep bijna “vooraan”. Achteraf gezien nog niet zo’n domme keuze, want ik had dus totaal geen oponthoud.

CPC 2015

De kilometers vlogen echt voorbij! Meerdere keren schoot het door mijn hoofd dat ik echt te snel liep en dat ik dit nooit vol ging houden. Toch besloot ik me niet teveel in te houden, het voelde gewoon echt heel goed. En zo vlogen de kilometers voorbij, ook na de 10 kilometer bleef ik gaan en gaan. Heel af en toe voelde ik even de vermoeidheid in mijn benen, maar na een paar seconden vloog ik weer. Vanaf de 10 kilometer keek ik uit naar het strand! Het duurde even, maar wauw wat was het uitzicht mooi! Wel was het stuk langs het strand net ietsje zwaarder en vrij druk. Hierna kon ik gelukkig weer heerlijk doorlopen! En toen kwam de finish al inzicht! De laatste twee kilometer voelde ik dat ik nog wel iets over had (HOE DAN?) en besloot ik nog iets te versnellen.

Mijn TomTom gaf al iets eerder de 21,1 kilometer aan, maar 80 meter verder was dan ook de finish al! Op 1:53:07 uur zette ik mijn TomTom stil, wat later ook precies mijn officiële eindtijd bleek te zijn!! Wauw! Met een brok in mijn keel en een klein beetje misselijk nam ik dankbaar nog een glas water en een flesje sportdrank aan. En door naar die mooie, door mij felbegeerde medaille!!

CPC 2015 finish

Nu een dag later kan ik nog steeds bijna niet geloven hoe ik zo’n tijd heb kunnen lopen. Een pace van 5’22” loop ik normaal op mijn ‘kortere afstanden’. Ik vloog letterlijk over het parcours! Wat ook terug te zien is op de foto’s, want op alle foto’s zijn beide voeten van de grond!! Mijn benen en voeten laten mij vandaag toch wel beseffen dat het niet niets was, want au bij iedere beweging kan ik “nagenieten”.

Resultaten CPC

Ik ben super trots op mijn tijd, maar de race ging mij bijna te snel! Ik heb ontzettend genoten en blijf zeker nog even nagenieten! Wauw!

Deze maandag dus geen Motivation Monday, maar mijn CPC verslag! Toch hoop ik dat mijn enthousiasme je nog wat motivatie heeft gebracht op deze mooie maandag!


Nathalie

8 gedachtes over “SPORT – CPC, raceday

  1. Pingback: GOALS – Een bikini body en nieuw PR | Nana

Geef een reactie

