SPORT – CPC, nog 1 dag

CPC nog 1 dag

De laatste drie rondjes, deze laatste trainingsweek heb ik rustig aan gedaan. Ik heb mijn benen morgen hard nodig en ze mogen zeker niet vermoeid zijn.

Nog 6 dagen
Een laatste ‘korte’ duurloop! Pfoe toen ik mijn hardloopschoenen aan het strikken was hoorde ik de wind al enorm suizen.. een beetje angstig verliet ik dan ook het huis. Ik wist dat ik het eerste gedeelte op de dijk tegenwind zou hebben en ik kan je vertellen dat is geen pretje! Ik moest moeite doen om vooruit te komen en was daarnaast ook nog in gevecht met mijn oordopjes, die uit mijn oren waaiden. Maar gelukkig kwam uiteindelijk het einde van dit stuk tegenwind in zicht en kon ik het stuk langs de molens op draaien! Wauw!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, wat is het hier toch mooi en wat ben ik daar dankbaar voor! Hier moest ik natuurlijk even wat foto’s en een video van maken. Mijn TomTom horloge gaf een goed herstel aan en dat betekende dat het tijd was weer te gaan rennen! Nu met meewind, veel fijner kan ik je vertellen! Geen hele snelle tijd vandaag.. Dit maakt me toch wel weer extra zenuwachtig!! Wat nu als het volgende week ook zo hard waait? Dan kan ik een hele goede tijd wel vergeten! Laten we hopen op mooi weer!!

Nog 5 dagen
De laatste dag van mijn 30 day Ab challenge!! Mijn abs zijn nog niet erg zichtbaar, maar ik voel echt wel dat ze sterker zijn geworden! Op dag 1 zag ik die 125 sit ups, 200 crunches, 65 leg raises en 120 seconden planken van vandaag echt nog niet gebeuren! Maar het is gelukt! Na de CPC ga ik weer vaker krachttraining doen en die abs moeten deze zomer zichtbaar worden!!

Nog 4 dagen
Voor deze week staan er nog maar twee korte runs op het programma. Deze ochtend besloot ik direct mijn rondje van 5 kilometer te doen. Uit bed, hardloopkleding aan, een licht ontbijtje en gaan! Mijn benen voelden goed en mijn interval ging dan ook lekker! Dit moet ik vaker doen zo op de ‘vroege’ ochtend! Het zonnetje maakte het natuurlijk helemaal goed!

Nog 2 dagen
De laatste kilometers, drie en een half om precies te zijn! Ik besloot om vroeg op te staan en deze kilometers te lopen voordat ik om half 10 weer richting school moest. Wat voelt dat goed zeg!

Morgen is het zover! De weersvoorspellingen zijn super!! Wat een geluk. Toch ben ik zenuwachtig.. ik krijg maar één kans! Wat nu als mijn benen niet goed voelen? Ik last krijg van mijn buik? Of het veel te druk is aan de start, waardoor ik teveel tijd verlies? Maar ik ga genieten!! En hoe dan ook stralen als ik die medaille in mijn handen heb! Want hé. Het is tenslotte toch mijn 1e halve marathon, dus hoe dan ook een PR voor mij! Duim met me mee!

Natuurlijk typ ik na de CPC zo snel mogelijk een verslag over hoe het is gegaan. Ondertussen kan je me natuurlijk ook volgen op Instagram.

Doe jij ook mee? Wat is jouw doel? Laat het me weten!


Nathalie

Geef een reactie

