Food – Februari 2015

Food februari

Mijn dagelijkse leven is opeens heel anders dan de afgelopen maanden. Zo ben ik klaar met mijn stage en zit ik dus veel vaker thuis of op school. Dit vraagt om een ander voedingsritme, waar ik nog even aan moest wennen deze maand..

Ontbijt
Food februari - ontbijt

Ook in februari was de havermout niet aan te slepen! Ik kocht cacao poeder, aanrader! En probeerde voor het eerst pindakaas door mijn havermout! Maar voor de afwisseling maakte ik ook bananenpannenkoekjes, at ik regelmatig yoghurt parfait en maakte ik voor het eerst zelf granola.

Lunch
Food februari - lunch

Tussen mijn stage en school in had nog wat weken vakantie en had ik een week voorjaarsvakantie. De helft van de maand zat ik dus thuis, de andere helft had ik les. Ook at ik meerdere keren buiten de deur, zoals bij de Yoghurt Barn. Thuis eet ik graag crackers, rijstwafels of bak ik lekker wat groente en een eitje. Ook had ik weer eens trek in een tosti, niet eens een hele ongezonde variant met 30+ kaas, pesto en augurk.

Tussendoor
Food februari - tussendoor

Omdat ik veel thuis zat heb ik iets teveel gesnoept de afgelopen maand. Maar ik maakte ook gezonde tussendoortjes, zoals fruitijsjes en bananenbrood.

Diner
Food februari - diner

In februari probeerde ik weer veel nieuwe recepten! Zoals de gevulde courgette en de saoto soep van Chickslovefood. De bulgur salade is één van mijn nieuwe favorieten en maakte ik voor de derde keer! Ik probeer beter op te letten op de hoeveelheden die ik eet! Minder koken dus! Weggooien houd ik niet van, dus als het is bereid dan eet ik het op ook!

Ik wil binnenkort eens een eetdagboekje bijhouden. Zelf vind ik deze altijd super leuk om van anderen te lezen! Dus waarom zou ik dit zelf ook niet eens doen?

In maart ga ik vrolijk door met gezond eten! Nog iets beter zelfs, want de afgelopen maand waren er nog iets te veel tussendoortjes. Misschien niet te zien aan de hoeveelheid foto’s, maar dat komt waarschijnlijk omdat alle dropjes en ander lekkers al weg waren voordat ik een foto kon maken!

Ik ben benieuwd naar wat jullie de afgelopen maand voor lekkere dingen hebben gemaakt of gegeten! En oja, als jullie graag een recept willen van één van mijn eigen gemaakte gerechten hoor ik het natuurlijk ook graag!


Nathalie

2 gedachtes over “Food – Februari 2015

Geef een reactie

