SPORT – CPC de voorbereiding

CPC voorbereiding

Een goede voorbereiding is het halve werk! Natuurlijk heb ik de afgelopen maanden hard getraind, niet geheel onbelangrijk! Maar om goed voorbereid aan de start van de CPC te verschijnen is er meer nodig. Natuurlijk de inschrijving, een goede playlist, de juiste outfit en dan nog alle voorbereidingen op het laatste moment…

Eerst natuurlijk de inschrijving? Zoals je al eerder hebt kunnen lezen heb ik afgeteld tot de inschrijving voor de startnummers open ging! Het startnummer viel vorige week op de mat, nummer 549 is het geworden. Deze kan vast op het lijstje ‘niet vergeten’. Op het startnummer vul je ook je medische gegevens in, belangrijk mocht er onderweg iets gebeuren.

Als je je eenmaal hebt ingeschreven ontvang je regelmatig emails met het laatste nieuws. Zoals bijvoorbeeld over de locatie, het ov en de route.

Route CPC 2015

Handig om hier even goed naar te kijken! Wat zijn de lange stukken? Waar heb ik tegenwind? En op welke punten kan ik water halen? Ik wil niet bij ieder waterpunt stoppen en hoop het te redden met het waterpunt op kilometer 10.

Dan natuurlijk de playlist! Heel belangrijk voor mij. Ik heb al een begin gemaakt aan mijn CPC 2015 playlist, maar ben er nog niet aan toegekomen deze af te maken.

Playlist CPC 2015

Op dit moment staan er wat van mijn favoriete workout nummers in, maar dit moet nog beter. Dat moet de komende dagen dus nog gebeuren! Heb jij nog tips voor fijne nummers? Mijn favoriete workout nummer van dit moment lees je hier.

Natuurlijk is de juiste outfit ook van groot belang! Allereerst gaan mijn Lunarglides natuurlijk mee! Let van te voren ook even goed op de weersvoorspellingen. Aankomende zondag lijkt een hele mooie eerste lentedag te worden! Hoe fijn is dat! Wel een beetje lastig, want wat trek ik dan aan? Ik denk dat ik ga voor mijn driekwart hardloopbroek, een top en mijn dunne jasje. Hier heb ik de afgelopen weken prima in gelopen (tip: doe geen nieuwe kleding aan). Ook neem ik wat warmere kleding mee voor na de run!

Handig voor mij, een korte checklist voor op het laatste moment:
– CPC playlist synchroniseren met telefoon
– Telefoon opladen
– TomTom GPS horloge opladen
– Instellingen controleren hardloop apps
– Startnummer mee
– Gezonde lunch mee

Dan is het alleen nog een kwestie van goed uitgerust aan de start verschijnen! Op tijd naar bed en goed eten en veel drinken in de dagen voor de halve marathon! Heb jij nog andere tips voor een super voorbereiding?


Nathalie

7 gedachtes over “SPORT – CPC de voorbereiding

Geef een reactie

