MOTIVATION MONDAY – Pull & Bear Gymwear

Motivation Monday Pull and Bear Gymwear

Het is weer Motivation Monday! Sportkleding is altijd een goede motivatie. Sinds kort heeft ook de Pull & Bear een eigen sportkledinglijn. Pull & Bear is absoluut mijn favoriete winkel. Het merk staat bekend om de hippe en betaalbare kleding, zo dus ook de nieuwe Pull & Bear Gymwear collectie..

Motivation Monday - Pull & Bear Gymwear

Ik vind vooral de tops met wijde armgaten erg leuk voor in de zomer. Ook houd ik erg van quotes en toffe prints. De Pull & Bear Gymwear collectie heeft leuke stoere kleuren (lees: eindelijk eens geen roze)! Hieronder een aantal van mijn favoriete items uit de sportcollectie van Pull & Bear:

Pull & Bear - Gymwear

Bekijk hier de Pull & Bear Gymwear collectie.

Wat vind jij van de kleding? Komen er een aantal items op jouw wishlist? Laat het me weten!!


Nathalie

8 gedachtes over “MOTIVATION MONDAY – Pull & Bear Gymwear

Geef een reactie

