LIFE – Mijn voorjaarsvakantie

Voorjaarsvakantie, Rotterdam & Amsterdam

De voorjaarsvakantie zit er bijna op! Misschien heb je zelfs al weer een gewone (school)week achter de rug. Vakantie gaat tenslotte altijd veel te snel voorbij! Ik bezocht de afgelopen week zowel Rotterdam als Amsterdam…

Maandag bracht ik een bezoekje aan Rotterdam met mams, we besloten met de waterbus richting de stad te gaan en vanaf de kade richting het centrum te lopen. Allereerst bezochten we de Markthal! Op maandag gaan de winkels pas later open en dus was het al snel lunchtijd, we aten een lekker broodje bij Betty Beer en gingen hierna gingen we wat kledingwinkels af. Ik kocht een sporttop, een wintervest, een dunner vestje voor in het voorjaar en een top. We eindigden onze dag met een theetje en natuurlijk wat lekkers bij Koekela.

Dinsdag heb ik wat gewerkt achter mijn laptop, boodschappen gedaan, een was gedraaid en wat schoongemaakt. Halverwege de middag begon het zonnetje te schijnen en besloot ik een klein rondje te gaan hardlopen!

Woensdag stond een daagje Amsterdam op de planning met mijn zusje en nichtje. Vroeg uit bed dus en met de bus en trein richting onze mooie hoofdstad. Hier bezochten we eerst de Forever21 en wat andere ketens. Hierna gingen we op zoek naar een plekje om te lunchen, dit valt niet mee kan ik je vertellen. Uiteindelijk vonden we een gezellig cafe waar we lekker hebben gegeten. Helaas was het grauw en regenachtig en heb ik dus bijna geen foto’s gemaakt. Na de lunch hebben we door de negenstraatjes gelopen en heb ik de Tea Bar bezocht en twee lekkere theetjes gekocht! Voordat we trein terug naar huis moesten pakken dronken we nog snel iets bij Starbucks. Ik ging naar huis met twee broeken, een jurkje, een legging en natuurlijk mijn Tea Bar theetjes.

Donderdag en vrijdag heb ik net als dinsdag gewerkt vanuit huis, het huishouden en boodschappen gedaan en gesport. O wat gaan dit soort dagen toch snel!

En toen zat de voorjaarsvakantie er alweer op! Helaas was het deze week heel wat minder zonnig dan vorige week, daarom heb ik de lente met deze mooie narcissen zelf maar in huis gehaald. Je ziet ze bijna groeien! Daar word ik vrolijk van.

Hoe was jouw vakantie? Ook leuke daagjes weggeweest?


Nathalie

2 gedachtes over “LIFE – Mijn voorjaarsvakantie

Geef een reactie

