MOTIVATION MONDAY – Weekplanner

Motivation Monday - weekplannerVoor een groot gedeelte van Nederland is vandaag de voorjaarsvakantie begonnen! Ook ik heb vakantie, maar betekent dit nu dat ik meer motivatie heb? Ik weet het niet.. Misschien is het soms nog wel lastiger om motivatie te vinden op deze luie dagen. Of heb je het juist te druk met leuke dingen doen!?

Zo ga ik vandaag gezellig de stad in met Mams en staat er voor woensdag al een daagje Amsterdam gepland. Naast al deze leuke dingen moet natuurlijk ook het huishouden doorgaan, net als mijn training voor de CPC halve marathon en de Ab challenge. Maar hoe zorg je er nu voor dat al deze dingen niet continu vooruit geschoven worden? Plannen!

Om jou een beetje te helpen met het maken van deze planning heb ik voor deze Motivation Monday een weekplanner gemaakt.Weekplanner Motivation MondayDownload hier de Motivation Monday Weekplanner, print de gratis weekplanner en plannen maar!

Plan jij je week altijd in? Of zie je wel hoe het loopt? Ik probeer mijn workouts altijd wel te plannen! Laat het me weten in een comment!


Nathalie

2 gedachtes over “MOTIVATION MONDAY – Weekplanner

  1. Pingback: MOTIVATION MONDAY – Plannen in 5 stappen | Nana

Geef een reactie

