TAG – The Instagram Tag

Instagram Tag

Ik begin mijn dag met Instagram en ga er ook weer mee naar bed! Ik ben absoluut verslaafd aan alle leuke en motiverende accounts. Ook kan ik ’s avonds in bed heel wat minuten terug kijken op mijn eigen account en zo al die mooie en fijne momenten nog eens herbeleven. Deze Instagram tag is mij dus op het lijf geschreven!

Instagram Tag - laatst geplaatste foto

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?
Deze foto plaatste ik vanmiddag! Net als bij veel andere studenten is voor mij vanmiddag de voorjaarsvakantie begonnen!! Helaas is er van voorjaar weinig te merken en regent het al de hele dag.. Daarom haalde ik deze narcis bollen, nu wachten tot de uitkomen. Daar word ik vrolijk van!

instatag-begin

Wat is de allereerste foto die je postte op Instagram? #TBT
Hierboven zie je mijn eerste Instagram foto’s, zoals je ziet is er een hoop veranderd sinds die tijd. Mijn eerste foto plaatste ik op 17 april 2012. Al bijna 3 jaar dus! Op dit moment nog altijd mijn favoriete app!!

Instagram tag - ik

Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?
Lastig! Maar deze twee zijn toch favoriet. Op de eerste foto ben ik in Berlijn, nu een jaar geleden! Hele fijne herinneringen! De tweede foto is een selfie van afgelopen zomer, ik kijk op dit moment zo uit naar mooi weer dat ik erg vrolijk word van deze zonnige foto!

Instagram tag - heimwee

Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?
De eerste foto is genomen tijdens onze vakantie in Kreta! Hier huurden we voor drie dagen een quad, waarmee we heel veel van het mooie eiland hebben kunnen zien. Een super ervaring! De tweede foto is genomen in Normandie tijdens een lange strandwandeling! Wat is het daar bijzonder mooi.

Instagram tag - recept

Wat is het allerlekkerste gerecht dat je in 2014 op Instagram hebt gezet?
Natuurlijk kunnen mijn havermoutpannenkoekjes hier niet ontbreken! Erg veel gegeten in 2014 en nog altijd favoriet! In 2014 probeerden we ontzettend veel nieuwe recepten, deze zelfgemaakte Vietnamese kipburgers zijn een absolute blijver! Erg lekker!!

Instagram tag - likes

Welke foto kreeg ik 2014 de meeste likes?
Met 49 likes heeft deze foto op de valreep van 2014 de meeste likes weten te scoren! Absoluut niet mijn mooiste foto! Maar met deze 7 kilometer hardlopen sloot ik mijn #DOcember challenge af! Het is opvallend dat het aantal likes met de tijd steeds hoger komt te liggen per foto!

Instagram tag - huisdier

Wat is de allerleukste foto die je in 2014 maakte van een (huis)dier?
Stiekem vind ik alle foto’s van mijn twee katten leuk! Maar dit zijn mijn favorieten! Wat zijn het toch schatjes! Helaas zie ik die twee liefjes niet meer dagelijks nu ik niet meer ‘thuis’ woon!

Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruik jij het meest?
Om foto’s te bewerken gebruik ik VSCO, ook gebruik ik de functies van Instagram zelf steeds vaker nu deze steeds meer uitbreiden. Als ik een collage wil maken gebruik ik de applicatie Photogrid.

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram?
Lastig te zeggen.. Toch denk ik dat dit toch #nikeplus is, omdat deze hashtag automatisch geplaatst wordt door de Nike Running app. Ook hashtags als #nikerunning, #running, #justdoit en andere hardloop gerelateerde hashtags. Omdat dit toch het meest voorkomende thema op mijn Instagram account is.

Dit was de Instagram tag! Ik vind het leuk als jij hem overneemt! Ben jij net zo verslaafd aan Instagram als ik? Bekijk hier mijn Instagram account.


Nathalie

2 gedachtes over “TAG – The Instagram Tag

Geef een reactie

