FOOD – Januari 2015

Food januari 2015

Januari, een maand vol nieuwe goede voornemens! Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind om weer gezonder te eten. Eigenlijk geeft dit zoveel meer energie..

Ontbijt
Food Januari - ontbijt

Zoals alle afgelopen maanden begon ik ook in januari de maand de dag weer vaak met havermout of cruesli. Ik maakte ook twee nieuwe ontbijtjes! Je hebt het op Instagram vast wel voorbij zien komen, de rijstwafel met kwark, natuurlijk moest ik dit ook even proberen. Ook heb ik de griekse yoghurt ontdekt, in combinatie met fruit, noten en zaden! Mijn favoriete ontbijtje op dit moment!! Een recept volgt snel!

Lunch
photogrid5xfoodjanuari-lunch

De pompoenpitten crackers zijn nog altijd favoriet! Ook heerlijke maaltjes van restjes zoals gebakken groente of sla maak ik nog altijd graag als ik thuis ben en tijd hiervoor maak.

Tussendoor
Food Januari - tussendoor

Water, thee en nog meer thee! Ik doe weer een poging om minimaal 2 liter water (of thee) op een dag te drinken. Ook heb ik de rijstwafels weer herontdekt. Of wat dacht je van een simpel appeltje met kaneel? Jummm… Maar het waren niet alleen gezonde tussendoortjes in januari, zo vierde ik de afsluiting van mijn stageperiode goed en vierden we mijn moeders verjaardag! In het weekend geniet ik ook regelmatig samen met vriendjelief van een zak chips op de bank. Maar ach.. 80/20 is de regel toch?

Diner
Food Januari - diner

Heel veel nieuwe receptjes de afgelopen maand. De zuurkool met appel is een heerlijk wintergerecht. Al time favorite zijn nog altijd sajoerboontjes. Veel van mijn recepten komen van blogs, uit de Allerhande of andere kookboeken.

Ik ben benieuwd naar wat jullie de afgelopen maand voor lekkere dingen hebben gemaakt of gegeten! En oja, als jullie graag een recept willen van één van mijn eigen gemaakte gerechten hoor ik het natuurlijk ook graag!


Nathalie

7 gedachtes over “FOOD – Januari 2015

Geef een reactie

