HOTSPOT – The Tea Lab

The Tea Lab Rotterdam

Ik hou van thee! En word dan ook erg blij van fijne thee winkeltjes. Deze leuke thee hotspot zit midden in het centrum van Rotterdam!

Naast heel veel lekkere thee, zowel warm als koud, kun je bij The Tea Lab ook terecht voor een goed ontbijt of een fijne lunch! The Tea Lab serveert verschillende soorten broodjes, tosti’s, yoghurtjes, salades, soepen en verschillende zoete tussendoortjes voor bij de thee. Bekijk hier de Tea Lab menukaart. The Tea Lab is prachtig, industrieel ingericht en dus alleen hierom al een bezoekje waard!

The Tea Lab Rotterdam

Ik was al langere tijd op zoek naar een leuke hotspot in Rotterdam en heb deze met The Tea Lab zeker gevonden. Afgelopen woensdag bracht ik mijn eerste (en zeker niet mijn laatste) bezoekje. Ik koos voor de Appleberry Road thee, een friszoete combi van appel en bessen, bekijk hier de Tea Lab theekaart voor alle andere lekkere smaken. Als tussendoortje nam ik een stukje bananenbrood.

Bezoek de website van The Tea Lab of volg het The Tea Lab Instagram account voor nog meer lekkers.

Kende jij The Tea Lab al? Of heb jij een andere favoriete (thee) hotspot in Rotterdam? Laat het me weten!


Nathalie

3 gedachtes over “HOTSPOT – The Tea Lab

  1. Pingback: FOOD – Mijn Frecious Milde Detoxkuur | Nana

Geef een reactie

