MOTIVATION MONDAY – Workout muziek

Het is weer maandag! Het weekend is voorbij en er staat een nieuwe week voor ons.. Voor de meeste van ons een minder fijne dag, maar laten we er vanaf nu het beste van maken! Daarom iedere week op nananathalie een nieuwe boost motivatie met Motivation Monday.Motivation Monday

Ik heb deze nieuwe categorie gekozen, omdat ik ontzettend veel motivatie haal uit andere blogs, fijne Instagram accounts, een (voor mij) nieuwe workout video, een uitdagende challenge, een goed nummer wat mij energie geeft of de aanschaf van die nieuwe tight of kettlebel. Natuurlijk wil ik jullie met mijn blog ook graag motiveren!

Afgelopen zondag liep ik een boven verwachting goede duurloop (deze gaan jullie nog terug zien in mijn CPC trainingsverslag aankomende week). Dit had ik nooit gekund zonder de juiste muziek! Ik zat helemaal in mijn muziek en liep ontzettend fijn! Zo in mijn eigen wereld dat ik een soort van ‘wakker schrok’ toen er plotseling een auto langskwam. Oeps..

Muziek met een fijn tempo zorgt ervoor dat ik heerlijk op de maat loop en niet denk aan mijn vermoeide benen of zere voeten! Daarom in deze eerste ‘Motivation Monday’ de 5 nummers die mij lieten ‘vliegen’ afgelopen week.


1. Immortal – DVBBS & Tony Junior
Een heel fijn interval nummer, hier ga je wel harder van lopen!


2. Fly Away
Ik ken dit nummer alleen van de Bodycombat lessen, heerlijke energie en heel erg fijn tempo om snel op te lopen!


3. Experts – Skism
Een ander genre, maar niet minder fijn! Ook dit is weer een snel nummer.


4. Promises – Nero
Bij dit nummer moet ik vooral denken aan de belofte die ik mezelf heb gemaakt, voordat ik van huis vertrok. Ging ik weg met als doel 18 kilometer? Dan zal ik die kilometers lopen ook!


5. Antidote – Swedish House Mafia & Knife Party
Nummer 5 vond ik een moeilijke keuze, er zijn zoveel fijne nummers (gelukkig gaan er zeker nog meer workout lijstjes volgen). Het is Antidote geworden, omdat hier zo’n heerlijke opbouw in zit!

Hiermee begin ik direct aan de perfecte playlist voor tijdens de CPC halve marathon, met alleen maar nummers waarop ik ga knallen!!

Kan jij de week weer aan? Wat zijn jouw uitdagingen voor de komende week? Heb je nog favoriete workout nummers die je graag met mij deelt? Ik ben benieuwd!!


Nathalie

2 gedachtes over “MOTIVATION MONDAY – Workout muziek

  1. Pingback: SPORT – CPC de voorbereiding | Nana

Geef een reactie

