LIKES – Geluksmomentjes week 4

Likes week 4

Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Met dat ik de titel van deze blogpost typ besef ik me weer eens hoe snel de tijd gaat! We zitten alweer in de vierde week van 2015!

♥ Sporten: Iedere keer weer besef ik me hoe bijzonder het is dat ik zo kan genieten van het sporten! Echt niet altijd hoor (zo kon ik zondag na 3 kilometer al wel janken), maar vaak geniet ik echt ontzettend! Deze week liep ik 15,5 snelle kilometers! Mijn verste afstand met een tijd waar ik nog niet van had durven dromen. Ook ging ik na lange tijd weer eens naar de sportschool voor een les Bodypump! En wat voor één (dit vertel ik later nog). Het geeft me zoveel energie!

♥ Nieuw kapsel: Dinsdag was het dan EINDELIJK zo ver, ik ging naar de kapper! Dit was veel te lang geleden en dit was ook wel te zien aan de lengte (en de dode punten). Er moesten dus heel wat centimeters af! En ik ben helemaal blij met mijn ‘korte koppie’.

♥ Familie: Donderdag was mijn mams jarig en ben ik de hele dag ‘thuis’ geweest. Heel fijn om weer een daagje bij mijn familie en katten te zijn. Het ultieme geluksmoment: mijn lieve kat die blij miauwend aan komt rennen als ik binnen kom!

♥ Vakantie: Heerlijk als de wekker maandagochtend niet om 6:20 uur gaat, maar gewoon helemaal niet. Lekker nog even lui in bed liggen, dan een heel lekker ontbijtje maken, koffietijd kijken.. Super relax begin van mijn dag. En zo ging dit bijna iedere ochtend de afgelopen week! Daar kan ik best aan wennen!!

♥ Pakketje: Vrijdagochtend (half 12) zat ik heerlijk in mijn pyjama op de bank te werken toen de postbode aanbelde met mijn nieuwe TomTom GPS horloge! Een hele fijne verrassing, want die had ik niet zo snel verwacht. Ik heb nu twee keer met mijn nieuwe sporthorloge gelopen en ben er erg blij mee!

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw fijne momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

Geef een reactie

