PLOG – Maandag 19 januari

Plog 19 jan

De allereerste dag vrij na mijn stage! O wat was ik daar aan toe! De week is voorbij gevlogen, vandaar dat deze plog ook een beetje laat online staat..

photogrid2xplog19jan01

Wat een weer deze week! Mistig en grauw! Hier heb ik nog hoop dat het opknapt later die dag, helaas blijken de weersvoorspellingen achteraf iets te positief te zijn geweest.

Ik begin de dag met een bakje magere kwark met een halve peer en wat cruesli. Ik probeer echt af te komen van al die cruesli en ben dus op zoek gegaan naar wat lekkere nieuwe ontbijt recepten! Heb jij nog tips? Ondertussen kijk ik zoals iedere ochtend het ontbijtnieuws.

photogrid2xplog19jan02

Na wat uren te hebben gewerkt begin ik met het uitstippelen van de route voor vanmiddag. Mijn doel: het verbreken van mijn langste afstand en dan eigenlijk ook nog sneller dan dat ik dit afgelopen zomer deed. Toen liep ik 15 kilometer met een pace van 5’50”. Stiekem ben ik best een beetje zenuwachtig!!

photogrid2xplog19jan03

Eerst nog wat ontzettend lekkere crackers van de AH, echt een aanrader het pompoenpitten knäckebröd, met kaas en rode pesto en natuurlijk nog een kop groene thee!

photogrid2xplog19jan04

Helaas is het nog steeds erg mistig! Raar lopen zo zonder ‘eind’ in zicht. Iedere keer dacht ik dat ik er bijna was en kwam er nog een stuk weg. Toch was het uitzicht ook bijzonder zo! Ik heb echt genoten en voelde me tijdens het lopen belachelijk gelukkig! Nooit gedacht dat ik ooit blij zou worden van sporten! Maar het is echt heel fijn!

photogrid2xplog19jan05

Daar was dan eindelijk die 15 kilometer! Super blij met mijn tijd van 1:24:56, een verbetering van bijna 3 minuten. Uiteindelijk heb ik 15,5 kilometer gelopen met een eindpace van 5’39”! Een tijd waar ik niet eens van had durven dromen! Meer dan trots dus!!

photogrid2xplog19jan06

Mijn schoenen hebben ook flink hun best gedaan! Die hebben wel een schoonmaakbeurt verdiend! Als snack neem ik een lekkere kaas rijstwafel, erg lekker!

photogrid2xplog19jan07

Na een douche is het tijd om huisvrouw te spelen. Boodschappen doen is super handig met de boodschappen lijstjes app van AH.

Allemaal lekkere en gezonde dingen in het mandje! Het is tenslotte weer januari!

photogrid2xplog19jan08

Het gebeurd niet vaak, maar er staat Hollandse pot op het menu. Hutspot van Sonja Bakker. Ik hou niet van de ‘klassieke’ hutspot met rauwe uien, maar deze variant met gebakken uien en kip is erg lekker!

photogrid2xplog19jan09

Ook de was moet gedaan worden, iets wat ik nog veel te vaak vergeet te doen. Het huishouden zit duidelijk nog niet helemaal in mijn systeem.

Ik heb na het boodschappen doen EINDELIJK een afspraak gemaakt bij de kapper. En ik kon dinsdag al direct langs! Nog even inspiratie op doen dus! Het eindresultaat heb je al voorbij kunnen zien komen op mijn instagram account! Ben er blij mee!

photogrid2xplog19jan10

’s Avonds eet ik een appeltje. Tijdens mijn stagedagen had ik totaal geen moeite met het eten van twee stuks fruit per dag. Thuis blijft het vaak maar bij één appeltje of mandarijntje! Moet beter!

Ondertussen kijken we tv en drinken we heel veel thee.. Tot dat het weer bedtijd is! De dag erna kan ik weer heerlijk uitslapen! Wat fijn!


Nathalie

2 gedachtes over “PLOG – Maandag 19 januari

Geef een reactie

