LIKES – Geluksmomentjes week 3

Likes week 3
Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Vandaag geen ‘blue monday’ voor mij, maar de eerste dag van drie vrije weken!! Eerst een terugblik op de fijne momentjes van vorige week!

♥ Hardlopen: Vrijdag ging ik voor 5 hele snelle kilometers! Erg blij met deze vooruitgang! Ik lijk eindelijk terug op het niveau van afgelopen zomer te komen. Helaas moest ik tijdens mijn run van zaterdag ‘betalen’ voor deze snelle 5K en ging het helemaal niet. Mijn run van zondag heb ik een daagje opgeschoven, heerlijk dat dit nu kan en ik dus niet in de regen hoefde te gaan rennen.

♥ Fijne afsluiting stage: Ik heb een super fijne stageperiode gehad! Donderdag was mijn laatste stagedag en kon met een super beoordeling en lieve cadeautjes van collega’s onder mijn arm naar huis. Maar natuurlijk niet voordat er met het team goed geborreld was op deze goede afsluiting!

♥ Drie weken vrij in het vooruitzicht: Hier wordt ik natuurlijk erg blij van!! Ik heb al een aardig to-do lijstje, maar dan met voornamelijk leuke dingen! Ik voorzie veel nieuwe geluksmomentjes voor mij de komende weken..

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

4 gedachtes over “LIKES – Geluksmomentjes week 3

Geef een reactie

