FOOD – December 2014

Food december

December, de maand van de pepernoten, chocola, kerstdiners, oliebollen en appelflappen.. Ik heb ervan genoten!

Ontbijt
Food - ontbijt december

Erg weinig foto’s van mijn ontbijtjes uit de maand december, maar ook deze maand gingen er weer heel wat schaaltjes havermout en iets te veel schaaltjes cruesli doorheen. In het weekend maak ik vaak havermoutpannenkoekjes (ook mijn vriend is er tegenwoordig weg van), erg lekker met een lepeltje kwark. Ook mocht ik tijdens mijn weekend Antwerpen genieten van een heerlijk ontbijtje bij Horta.

Lunch
Food - lunch december

Wat ga ik het lunchen op stage toch missen als ik straks weer naar school moet. Nog extra genieten van de lekkere crackers en ‘restjes’ sla of couscous. In het weekend bak ik vaak een eitje met wat groente! Toch nog aardig gezond geweest de decembermaand.

Tussendoor
Food - tussendoortjes december

Chocola, chocola en nog veel meer chocola. Dat wordt nog afkicken in januari. Ook gingen er heel wat pepernoten, taaitaaipoppen, oliebollen en appelflappen doorheen. Maar ook mijn nieuwe shaker heb ik al een aantal keer gebruikt! En ik heb iedere doordeweekse dag netjes twee stuks fruit gegeten (dat dan weer wel ; )

Diner
Food - diner december

De afgelopen maand heeft vriendlief erg vaak voor ons gekookt! Erg fijn om na het werken thuis te komen en zo aan te kunnen schuiven. Natuurlijk probeerden we ook deze maand weer lekkere nieuwe recepten. Zoals de pita’s met broccoli en geitenkaas en de kruidige bulgur salade met kikkererwten. En zoals je kun zien maakten we al wat lekkere ovenschoteltjes in mijn leuke ovenpannetjes.

Kerstdiner
food december kerstdiner

Het kerstdiner zagen jullie al eerder voorbij komen! Maar is zeker de moeite waard om ook in dit blog nog even te laten zien, we hebben er tenslotte erg ons best op gedaan. Ieder gezinslid heeft een gang gemaakt.

Ik ben benieuwd naar wat jullie de afgelopen maand voor lekkere dingen hebben gemaakt of gegeten! En oja, als jullie graag een recept willen van één van mijn eigen gemaakte gerechten hoor ik het natuurlijk ook graag!


Nathalie

2 gedachtes over “FOOD – December 2014

Geef een reactie

