LIKES – Geluksmomentjes week 2

Likes week 2
Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Het was weer een drukke week die voorbij is gevlogen! Erg weinig foto’s dan ook!

♥ Hardlopen: ook deze week stonden er weer een aantal hele mooie runs op de planning! Woensdag liep ik 10km met de Rotterdam Running Crew, vrijdag vocht ik keihard tegen de wind tijdens een 4km durende interval en zondag rende ik 14 stormachtige kilometers. Het weer was niet ideaal! Maar ondanks de wind heb ik erg mooie tijden gelopen! Eindelijk lijkt het weer de goede kant op te gaan..

♥ Gezond eten: het is bijna niet te geloven, maar eind december keek ik uit naar een gezonder levenspatroon! Ik geniet nu dan ook echt van gezond eten! Ook drink ik veel water. Nu nog wat meer uurtjes slaap en wat bezoekjes aan de sportschool en ik voel me weer topfit! Maar voor nu tevreden!

♥ Lui weekend: Oké, ik begrijp dat veel mensen mijn weekend niet zouden omschrijven als ‘lui’, ik heb tenslotte 14 kilometer hardgelopen. Maar buiten dit heb ik heerlijk niets gedaan! Zo fijn!

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

Een gedachte over “LIKES – Geluksmomentjes week 2

Geef een reactie

