LIFE – Stage, huishouden en hardlopen

Life - Stage, huishouden en hardlopen

Klussen, het huishouden, stage lopen, trainen voor mijn eerste halve marathon.. al deze dingen zorgden er de afgelopen weken voor dat ik erg weinig vrije tijd over had. En die uurtjes die dan in het weekend wel vrij waren bracht ik het liefst op de bank door!

Maar met nog maar één week stage te gaan en daarna drie weken vrij en dus zeeën van tijd over hoop ik weer heerlijk uren bezig te kunnen zijn met bloggen, de sportschool weer eens te bezoeken voor wat lesjes Bodypump, leuke dingen te gaan doen zoals winkelen met mams. En ook in huis eens goed op te ruimen, want ook dat schoot er de laatste weken vaker bij in. Misschien minder leuk om te doen, maar ik voel me duidelijk beter in een opgeruimd en schoon huis.

Ik heb echt een ontzettend fijne en gezellige tijd gehad op mijn stageplek en ga met name de gezelligheid best wel missen! Maar o wat kijk ik uit naar de vrije tijd die voor mij ligt! Mijn planning voor de eerste vrije maandag: helemaal niets ga doen (lees: uitslapen, lezen, koffietijd kijken, enzovoorts). En vanaf dan ga ik alleen maar leuke dingen doen. En o ja ook nog aan mijn stageverslag werken! Maar ach, dat komt wel goed!

Hoe zien jouw komende weken eruit? Druk op school of werk? Of kun je net als ik wat rustiger aan doen?


Nathalie

3 gedachtes over “LIFE – Stage, huishouden en hardlopen

Geef een reactie

