LIKES – Geluksmomentjes week 1

Likes - Geluksmomentjes week 1
Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. De allereerste week van 2015!

♥ Hardlopen: ik heb in de eerste week van januari drie ontzettend leuke en mooie rondjes hardgelopen! Het begon maandag met mijn eerste run in de sneeuw! Vrijdag liep ik samen met een vriendinnetje, ook weer eens erg leuk! En zondag liep ik 12,5 kilometer (trots) op één van de mooiste plekjes hier in de omgeving! Ik heb echt ontzettend kunnen genieten van het mooie weer en mijn uitzicht.

♥ Oud & Nieuw: een hele gezellige oudejaarsavond met familie, muziek en iets te veel drank! Nieuwjaarsdag stond in het teken van familiebezoekjes en teveel eten. Ik kan terug kijken op een goed 2014 en ben daar erg dankbaar voor!

♥ De start van een nieuw jaar: en dus eindelijk weer gezond eten. Het klinkt misschien gek (ik had dan ook niet verwacht dit nog eens te zeggen), maar ik keek er eigenlijk wel naar uit om weer gezond te eten. Op de lange termijn geeft dit een veel beter gevoel dan al die chocola en oliebollen. Ik zal er de komende tijd best eens anders over denken.. maar voor nu voelt het goed!

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

Geef een reactie

