SPORT – CPC, nog 62 dagen

CPC nog 62 dagen

Moeilijke weken zo met kerst en oud & nieuw! En dan maakte de sneeuw het me ook nog lastig…

Nog 72 dagen
Ook op eerste kerstdag moest ik eraan geloven! Ik zat heerlijk op de bank mijn ‘running playlist’ bij te werken toen ik opeens een buienalarm kreeg op mijn telefoon!! Balen! De hele ochtend was het zonnig en droog en ik ging er eigenlijk vanuit dat het zo zou blijven! Maar na flink balen toch gewoon mijn Nikes aangetrokken voor een interval van ruim 5 kilometer waarbij ik heerlijk kapot ben gegaan! Toch voelt het bij thuis komst altijd weer goed. Ik kon met (ietsje) minder schuldgevoel aan het kerstdiner!

Nog 70 dagen
Voor vandaag stond de Alblasserbosloop op de planning! 12,8 kilometer door mijn mooie bos! Ik verheugde me hier al dagen op! Maar het weerbericht voorspelde niet veel goeds.. Toen ik zaterdagochtend 5 uur ’s nachts wakker werd en het dakraam helemaal wit van de sneeuw (ik heb zelfs mijn vriendje ervoor wakker gemaakt! Kijk! Kijk!!) boven me zag wist ik eigenlijk al genoeg.. dit ging niets worden! De run ging wel door, maar op aanraden van hetzelfde vriendjelief toch maar besloten niet mee te doen. Volgens hem zou ik zeker m’n benen breken en dan kon ik de halve marathon wel vergeten.. Dat is naar mijn mening ietwat overdreven… maar toen ik me naar buiten waagde om boodschappen doen wist ik stiekem wel dat hij gelijk had. Tijdens mijn geschuifel en gestuntel door de sneeuw moest ik dit natuurlijk ook continu aanhoren!

Balen dus! Wel heb ik het weekend heel wat meters gelopen door de sneeuw! En volop genoten! Maar stiekem baal ik wel een beetje van de timing.. het gaat na het weekend zeker dooien, dus dan maar hopen dat de sneeuw snel weg is ook! Die #DOcember challenge ga ik hoe dan ook halen..

Nog 68 dagen
Door de ‘tegenvaller’ van afgelopen weekend heb ik de #DOcember toch niet met zoveel kilometer gehaald dan ik vorige week nog dacht! Ik had zelfs nog 7 kilometer te gaan om de challenge te halen! Nu de wegen ondanks de resten sneeuw weer goed begaanbaar zijn ben ik dus voor mijn laatste #DOcember kilometers gegaan!

Nog 64 dagen
Vandaag komt één van mijn goede vriendinnetjes gezellig een rondje mee lopen langs de molens! Wat zijn ze toch mooi! Niet een heel snel rondje, maar wel erg gezellig! Ook is er in januari een nieuwe challenge, de #JANUari: 15 workouts in januari 2015.

Nog 62 dagen
Vandaag de eerste echte duurloop, 12 kilometer. Het weer was heerlijk, zonnig en er stond weinig wind. Stiekem ben ik nog niet helemaal tevreden met mijn eindtijd. De eerste helft bleef ik namelijk rond de 5:46 hangen, wat betekend dat ik de laatste helft naar mijn mening niet snel genoeg heb gelopen. Ik wil mijn snelheid terug! En beter worden nog zelfs.

Ik heb de #DOcember challenge gehaald en ben zeker van plan het sporten in januari nog beter aan te pakken! Geen smoesjes meer! En hopelijk niet teveel sneeuw (hoe leuk ik dit stiekem ook vind). Als ik mijn trainingsschema volg moet ik eind januari ruim 100 kilometer gelopen hebben! Wauw!


Nathalie

Geef een reactie

