LIFE – Happy New Year!

Happy New Year

En er is weer een jaar voorbij gevlogen (cliche ik weet het, maar de tijd gaat zo snel). Ik heb een mooi jaar achter de rug! Met als enorme mijlpaal dat ik samen ben gaan wonen en mijn ouderlijk huis achter me heb gelaten!

Allereerst wens ik iedereen natuurlijk nog een ontzettend goed en gezond 2015! Dit artikel komt iets later dan gepland, maar ik heb echt ontzettend genoten van de afgelopen luie dagen. Na alle familiebezoekjes op 1 januari en natuurlijk de leuke, maar drukke dagen daarvoor was ik daar ontzettend aan toe.

Mijn 2014: een terugblik
Ik heb absoluut een goed 2014 gehad, zo was ik op sportief vlak beter bezig dan ooit! Ik nam deel aan mijn eerste hardloopevenement; de Ladiesrun en deed ik onder andere mijn Summer Goals challenge. Natuurlijk begon ik afgelopen jaar ook eindelijk met bloggen! Ik ging begin van het jaar een lang weekend naar Berlijn met vriendje lief en bracht deze zomer een week in Luxemburg door. Ook ging ik daagjes naar Amsterdam en een nachtje naar Antwerpen. Na de zomer begon het grote klussen en twee maanden later ging ik op mezelf en daarmee ook samenwonen! En nog altijd geniet ik ontzettend van ons eigen huisje!! ♥

2015: doelen en wensen
Verwacht nu geen lange lijst met goede voornemens voor het komende jaar. Ja natuurlijk ga ik (net als het grootste gedeelte van Nederland) weer gezonder eten! Dit heeft niets te maken met het feit dat het januari is, maar meer dat het geen december meer is. Met sporten was ik in december al begonnen! Wel hoop ik me dit jaar weer in te schrijven bij de sportschool. Ook hoop in 2015 mijn eerste halve marathon te lopen. Maar zoals ik al zei, ik ben niet echt van de lange lijsten met goede voornemens. Er komen vast wel nieuwe doelen, maar dit zie ik ‘dan’ wel weer!

Ik hoop dat 2015 een mooi en gezond jaar wordt, waarin ik omringt ben met de mensen die ik lief heb. Ik hoop veel mooie plekken te bezichtigen en een aantal mooie reizen maken. Mijn belangrijkste doel is dat ik van dit alles vooral veel wil gaan genieten! Iets wat ik (net als velen) veel te weinig doe.

Hoe was jouw 2014? En hoe zie jij 2015?


Nathalie

3 gedachtes over “LIFE – Happy New Year!

  1. Klinkt als een mooi afgelopen jaar en een mooi aankomend jaar! Ik wens je veel succes met het sporten en je doelen die je daarvoor hebt! 😀 En jij ook nog een gelukkig nieuwjaar!

Geef een reactie

