LIKES – Week 52

LIKES - Week 52

Onder het mom van ‘happy’ wil ik graag even stil staan bij mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Het was een heerlijke week met heel veel kerst en sneeuw! Daar wordt ik erg gelukkig van..

♥ Kerstlichtjes ♥ Kerstboom ♥ Kerstcadeautjes ♥ Kerstavond ♥ Kerstdienst ♥ Kerst ♥ Kerstinterval met snelle meters ♥ Kerstdiner met familie ♥ Lachen ♥ Spoom ♥ Een nachtje bij ouders thuis ♥ Chickslovefood 5 or less kookboek ♥ Sneeuw!! ♥ Wakker worden met een geweldig uitzicht ♥ Wandelen in onze ‘achtertuin’ ♥ Bananenbrood ♥ Brunch op ‘4e kerstdag’ bij ons thuis ♥ Hardlopen in de sneeuw ♥ #DOcember challenge gehaald! ♥

Ik heb echt een hele fijne kerst gehad! Wat gaan zulke dagen toch snel voorbij! En hiermee is ook de laatste week van 2014 ingegaan! Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw mooie momenten van deze week, laat het me weten!


Nathalie

2 gedachtes over “LIKES – Week 52

Geef een reactie

