LIFE – Kerstdagen

Kerstmis

Wat zijn dit toch heerlijke dagen! Eten, drinken en heel veel gezelligheid! En dan nu ook nog een hele mooie witte wereld!! Zo zagen mijn kerstdagen eruit..

kerstdiner

Eerste kerstdag aten we bij mijn ouders thuis. Hier is het de traditie om allemaal een ‘gang’ te maken. Ik ging dit jaar voor de amuses: een kipmousse en een kipstokje. Hierna was de rest aan de beurt. Zusje met het voorgerecht, vriendje met de soep, mams ging voor het hoofdgerecht en paps maakte het toetje! Dit alles onder het genot van een wijntje en tussendoor een spoom (of twee). Het was ontzettend gezellig en fijn om “thuis” te zijn.

photogrid2xkerstcadeaus

Tweede kerstdag gingen we gourmetten bij mijn ‘schoonouders’ en pakten we cadeautjes uit! Erg verwend weer! Ook deze avond hebben we weer lekker en vooral veel gegeten!

Ik heb voor morgenochtend nog een brunch bij ons thuis gepland staan! Wij gaan dus heerlijk door met een vierde kerstdag! Vandaag druk bezig geweest met de voorbereidingen! Heerlijk toch? Het weekend zo na de kerstdagen!

Hoe was jouw kerst? Net zo als ik genoten van familie, lekker eten en de wijn?


Nathalie

5 gedachtes over “LIFE – Kerstdagen

Geef een reactie

